Dit is zwart hout, of lijkt het anders op de foto’s?
Thanks! Molequin grained calf in donkerblauw, erg fijne combo kom ik vandaag achter
Ah ik zie wat je bedoelt! Is reflectie van de vloer en kast.
Ah I see. Verkeerd gezien. Desalniettemin zeer mooie doos en zeer mooie collectie!
Hoe verhouden de Longines Legend Diver en de Meistersinger zich tot de rest?
Omdat ze goedkoper zijn bedoel je? Prijs is niet van belang qua beleving van de hobby vind ik.
De LLD is echt ongelofelijke value for money, heeft geschiedenis en is het horloge waar ik spontaan complimenten over krijg op werk maar zelfs bij de supermarkt. De Meistersinger is leuk voor erbij en ook weer wat anders, erg leuk als iemand (pre Corona) tijdens een vergadering wil spieken hoe laat het is
Top collectie met naar mijn mening de mooiste stukken van de verschillende merken.
Nee niet perse dat ze goedkoper zijn. Maar door het feit dat ze goedkoper zijn kan het zijn dat de afwerking net wat minder is. Waardoor ze toch meer op de achtergrond komen te staan vanwege die paar dijken van andere horloges in de doos.
Bedoel het niet snobistisch maar denk dat meerdere mensen hier wel het fenomeen kennen naarmate je exclusievere en duurdere horloges aanschaft bepaalde horloges die je eerst fantastisch vond niet meer het gevoel geven dat ze je ooit gaven. Je bent de als het waren beetje ontgroeid. Je hebt je standaard/maatstaven veranderd.
Was gewoon benieuwd omdat zowel de Longines als de Meistersinger mijn interesse hebben weten te wekken. Beide erg fraaie horloges.
Of een 1171 band erop. Doet een speedy ook goed.
Verder top collectie man! GMT zou inderdaad goed pasen😃
Heerlijke collectie! Een GMT erbij zou leuk zijn.
Mwoa, ik bekijk mijn horloges niet iedere dag door een macro lens dus het valt me niet echt op. Als je heel goed gaat kijken zie je vast en zeker een verschil qua afwerking, maar het gaat mij vooral om het ontwerp en het gevoel of de stijl van een horloge. Daarin is de LLD echt heel goed geslaagd
Past ook top in het “retro re-edition” thema van mijn collectie
Goedkoop
Goedkoopst!
Zit super, oogt stoer en kost ‘niets’. Laat ik gewoon die rolexen voor in de kist zitten
Welke referentie is dit? Super gaaf dat groen.
Je mag toch niet reizen tijdens Corona, dus geen toegevoegde waarde
Dw5610su
Thanks!
Ben er op dit moment ook uitermate content mee maar kan mij voorstellen dat ik in de toekomst afscheid neem van de Oris en de Heuer. Voorlopig in ieder geval nog blijven genieten van de samenstelling zoals die nu is.
Je bent niet goed
Ik vind de Longines Legend Diver ook echt schitterend! Zeer geslaagde reissue. Longines heeft de laatste tijd veel erg geslaagde vintage inspired reissues en daarmee vind ik dat Longines goed bezig is.
Neeeeeehhh
I’m a leather guy