Jouw collectie op één foto deel III

True soms wat aan de grote kant maar ideaal horloge voor op vakantie enzo. Niet kapot te krijgen voor mn gevoel.

1 like

Is ook gewoon een knaller. Heb zelf de zwarte versie gehad maar dus te groot bevonden. De BB58 zouden ze in wat kleurtjes moeten uitbrengen :star_struck:

Daar ben ik het helemaal mee eens. Voor mij persoonlijk is dit de mooiste kleuren combi en de bb58 vind ik qua grootte weer fijner. Wellicht dat ze ooit het licht zien bij tudor.

1 like

14 likes

Heel mooi. :star_struck:

1 like

Tel hier de Oysterquartz Day-Date die onderweg is bij op en ik ben niet ontevreden. Voor nu.

Zeker tevreden tot zondagmiddag.

41 likes

Geniale collectie Han! Echt petje af. Erg fraai! Leuk dat je ook een Sub no date 14060(M) hebt. Ik denk dat je met horologisch pensioen kan. De BB58 is dus verkocht?

1 like

Prachtig! Wel een erg hoog Rolex gehalte, ook met de Oyster case, niet wat andere smaakjes erbij?

1 like

Ik ben content

40 likes

Wat een rare term. BB58 is verkocht inderdaad!

Ik ben lui aan het worden Sven, ik pak dat wat aangeboden wordt. Vraag me rond de kerst nog eens of er andere smaken dan Rolex bij gekomen zijn. :sunglasses:

Een echte prikkel of grail heb ik op dit moment niet. Eerst de OQ maar eens ontvangen. :drooling_face:

11 likes

Die Sub eruit na zondag. Saaaaaaaai :smile:

zit misschien in zijn side collectie :upside_down_face:

5 likes

Lekker triootje zo!!

Edit: Die Panerai lijkt echt mega groot zo naast die Sub :open_mouth:

1 like

Die sub is een mooie toevoeging. Eindelijk geen glim ding :smile:

Volgens mij heeft Han nog een veel grotere side collectie die niet op de foto staat :grimacing:

1 like

Ruig, festival, nato, afraggen, edelmetaalbescherming in 3, 2, 1… :point_down:

1 like

Zonde! Met elk horloge maar zeker met zon strak ding. Ik zou dat zelfs niet met mn SKX of vijfje doen.

2 likes

De één zijn graal, de ander zijn beater. Life is a bitch.

4 likes

Zeker weten! Ik heb ook nog steeds SKX´en, Turtles en ergens een Samurai in onderdelen liggen. Oh en die Squale 1545. En mijn chick draagt nog een Constellation. Elke keer als ik hem vastheb denk ik; wat jammer dat ik hem niet kan dragen. Ik vind hem echt te klein.

Nou, de krassen zitten er al wel op hoor. Maar het past ook bij de visie. Ik ben goed verzekerd, dus dat hoeven we niet mee te nemen.

Die Sub is zo gebouwd voor avontuur man, ik zou me haast schamen om een Sub te hebben en het niet te doen, zeg maar. Anyway, iedereen kijkt er anders tegenaan natuurlijk.

5 likes

Tofdoenerij man.
Ondertussen doet-ie een RLCtje met al zijn horloges om de pols.

1 like

Edit: het is tofdoenerij volgens Robert. Sorry :pensive: Ik zal de Sub terug in zijn doosje leggen :joy:

:innocent: