Jouw collectie op één foto deel III

Dat mag zeker, ik denk zelfs dat je gelijk hebt :innocent:

Maar die GMT heeft weer andere troeven, onbezorgde high end quartz en beetje meer bling :sunglasses:

We zien wel weer wat het wordt volgende maand :see_no_evil:

2 likes

Wauw die Chronomaster… Het lijkt wel of de plaat van dat handgeschepte dikke papier is, en de indexen er boven zweven. De GS lijkt daarnaast bijna gewoontjes… :speak_no_evil:

1 like

:sweat_smile:

1 like

komt omdat het ook papier is :stuck_out_tongue:

ja erg mooi.

11 likes

Hah, ik ben blij dat ik het zonder enige kennis van zaken ook zag :slight_smile:

3 likes

Dat kan redelijk snel gaan; inmiddels zijn de A-13A, de Airman en de Seiko de deur uit, de Swatch blijft in een doosje ergens waar ik er geen last van heb, denk ik, en er is een Mark XVI bij. Ik twijfel nog over de Sinn.
Nieuwe tussenstand:

30 likes

Heel mooie set geworden zo! Sportief met een dressy kantje :+1:

1 like

Gruwelijk mooi! :sunglasses::+1:

1 like

Ik vind die Enicar echt heel vet.

Ik zou wellicht de Sinn wieperen samen met de zwarte IWC en bijv een Oyster perpetual of Grand Seiko halen.

Je hebt met die witte IWC chrono (portugieser toch?) in mijn ogen chrono’s genoeg.

2 likes

Thanks, dat is inderdaad wel een mooie omschrijving :slight_smile:

Dank!

Ik vind die Enicar ook nog steeds heel gaaf :smiley:

Sinn zou er uit kunnen, ik heb een chrono (Portugieser idd), ik heb een vlieger achtig iets. De Mark XVI heb ik net een paar uur dus die blijft nog even :joy:
OP niet per se fan van, die felle kleurtjes zijn echter wel leuk. Misschien eerder een DJ als door @RLC al eerder voorgesteld? Hmmm, te veel keuzes…

1 like

Ik dacht eigenlijk aan de vorige generatie OP39’s, maar de zwarte OP41 zou ook wel werken in mijn ogen, of een Grand Seiko of Datejust zoals RLC voorstelt. Denk dat zo’n horloge een perfecte daily zou zijn als aanvulling op de horloges met complicates.
Denk dat je de zwarte IWC hebt voor die rol nu?

Het is een idee he… verder is je collectie sowieso al erg mooi zoals ie is :wink: .

1 like

Ik ben ook wel een beetje GS curious, moet ik zeggen. Ik acht de kans dat die er ooit nog eens komt behoorlijk groot :wink:

M’n daily verschilt; m’n werkbeater is meestal de Tudor GMT, als ik niet werk draag ik eigenlijk alles.

2 likes

Mooi zo!

Mooi stel zo zeg! Sinn eruit en Explorer 1 erin? Echt alles kunner en 2 chronos heeft niemand nodig :slight_smile:

Prachtset. Die Sinn vind ik ook altijd heel mooi. De rest ook trouwens.

1 like

Die IWC is echt mooi! :ok_hand:
Zit daar nou een molequin bandje op?! :sunglasses:

1 like

Ik doe het even iets anders. Geen collectie op één foto, maar de collectie in één fotoboek :smiley:

Je kent het misschien wel, cadeaukaarten welke je met verjaardagen en andere feestdagen krijgt en vervolgens geen idee wat je ermee gaat kopen. Nu kon ik deze kaarten bij CEWE gebruiken en heb ik besloten om wat goed gelukte foto’s, welke ik met mijn amateur foto skills heb gemaakt, te gebruiken om mijn collectie te laten afdrukken.

Hier een peak in het boek:

Er staat meer in, maar ik zal hier niet allemaal foto’s van foto’s spammen.

66 likes

Mooie foto’s! :ok_hand:

1 like

Gaaf hoor! Erg fraaie foto’s zo te zien. Je eigen ‘coffee table book’!

2 likes

Geinig idee :+1:

1 like