Gave set heb je inderdaad, en beide opties zouden niet misstaan. Maar die kriebel naar iets nieuws gaat nooit meer weg vrees ik 

Koop je eigen damasko, ouwe koopjesjager 
Ik hou hem in de gaten
ik verwacht dat hij allang weg is als voldoende pieken heb 
De seiko snk43l is weg, daar zijn 2 nieuwe vostoks voor terug gekomen, die worden ook gemod.
Rechtsboven is nog 1 plek vrij voor een nieuwe vostok ( ook een mod project) maar eerst deze 2 afmaken.
De onderste rij ga ik in de loop der tijd opvullen met nieuwe horloges. De linkse hou ik want dat was een cadeau, die daarnaast doe ik denk ik in een ander doosje. Die 2 vintage zijn van mijn opa geweest dus houd ik ook maar wellicht niet in deze doos. En die g-shock blijft gewoon.
het is misschien niet zo spectaculair als al het andere geweld maar ik vind het een leuke collectie tot nu toe
Maar eerst de vostok rij afmaken 
Na wat geflipper en de aankoop van een TT DJ, is er nu rust. Daar word ik dan weer wat onrustig van… Plaatje van het vijftal waar ik heul lang van hoop te blijven genieten:
Downsizing was de bedoeling. Ik heb nog 8 serieuzere horloges, waarvan er 6 blijven. Die 6 geven me voorlopig hoop ik rust. Voor alle gelegenheden iets. Niet teveel, en niet te weinig.
Collectioneur d’horlogerie exceptionnel!!!
Erg fraai! Welke is je favoriet?
Mooi stel maar ik mis een GS 
Merci beaucoup.
Een favoriet is moeilijk aan te geven. Ze hebben allemaal hun eigen ‘toepassing’ min of meer. Van sportief naar dressy. Maar de topper is zeker de Omega uit de Museum Collection.
Ik ook nog wel een beetje.
Non de ju, die jaeger 
Dit zou wel echt een ultieme verzameling zijn 
Snap ik zeker maar is wel een beetje de vreemde eend in de bijt 
Komt denk ik vooral door de bruine band die het geheel erg oubollig maakt. Dit is uiteraard mijn mening, doen we verder niets mee 
Als je moet kiezen, de JLC of de Glashütte? Schitterende modellen allebei.
Zo van de foto snap ik nog wel dat je dat zegt. In het echt is die kleur wat chiquer en donkerder. Ik vind roségoud met witte/creme plaat goed combineren met bruin. Maar ik kan nog wel andere kleurtjes proberen in de toekomst. Ideeën altijd welkom.
Vind ik erg moeilijk. Zo verschillend. Ik denk … … nee, ik kan niet kiezen.
Prachtige collectie en 6-winners lijkt me een prima getal!
Ben benieuwd!!

Ik ga nog maar eens een rondje passen dan… 
De JLC is subtieler. Erg dun en fijntjes. Ideaal voor formele situaties, maar wat mij betreft ook gewoon bij de spijkerbroek.
De Glashütte is wat uitgesprokener. Dikker ook. Tikje meer casual.
Ik snap dat.