Thanks! Die SBGV245 en Vertex gaan niet weg. De Damasko krijgt een upgrade en gaat ook niet meer weg.
Wellicht de GMT eruit voor een dikke Sinn toolwatch en een Doxa 300T zie ik ook wel zitten. 1 op de 3 flipperacties resulteren tegenwoordig in wat langere blijvers, en dat is oké
Zou deze kiezen boven de Sinn, duiker past er mooi in. Of gewoon beide.
Heb ik nu ook. Ik ben echt harstikke blij met de 3 die ik heb maar ik mis de liefhebberij, ik heb nu 2 veilige Zwitsers en een unieke flieger. Ik wil nu echt een GS of Citizen chronomaster erin hebben anders ben ik net zo saai als de mensen die ik niet zo stiekem uitlach.
De seiko snk43l is weg, daar zijn 2 nieuwe vostoks voor terug gekomen, die worden ook gemod.
Rechtsboven is nog 1 plek vrij voor een nieuwe vostok ( ook een mod project) maar eerst deze 2 afmaken.
De onderste rij ga ik in de loop der tijd opvullen met nieuwe horloges. De linkse hou ik want dat was een cadeau, die daarnaast doe ik denk ik in een ander doosje. Die 2 vintage zijn van mijn opa geweest dus houd ik ook maar wellicht niet in deze doos. En die g-shock blijft gewoon. het is misschien niet zo spectaculair als al het andere geweld maar ik vind het een leuke collectie tot nu toe
Na wat geflipper en de aankoop van een TT DJ, is er nu rust. Daar word ik dan weer wat onrustig van… Plaatje van het vijftal waar ik heul lang van hoop te blijven genieten:
Downsizing was de bedoeling. Ik heb nog 8 serieuzere horloges, waarvan er 6 blijven. Die 6 geven me voorlopig hoop ik rust. Voor alle gelegenheden iets. Niet teveel, en niet te weinig.
Een favoriet is moeilijk aan te geven. Ze hebben allemaal hun eigen ‘toepassing’ min of meer. Van sportief naar dressy. Maar de topper is zeker de Omega uit de Museum Collection.
Zo van de foto snap ik nog wel dat je dat zegt. In het echt is die kleur wat chiquer en donkerder. Ik vind roségoud met witte/creme plaat goed combineren met bruin. Maar ik kan nog wel andere kleurtjes proberen in de toekomst. Ideeën altijd welkom.
Vind ik erg moeilijk. Zo verschillend. Ik denk … … nee, ik kan niet kiezen.
De JLC is subtieler. Erg dun en fijntjes. Ideaal voor formele situaties, maar wat mij betreft ook gewoon bij de spijkerbroek.
De Glashütte is wat uitgesprokener. Dikker ook. Tikje meer casual.