Was ook niet voor de opbrengst in eerste instantie. Meer om echt met minder horloges verder te gaan voor meer rust in de kop. Schoon schip.
Indrukwekkende collectie! Heel mooi!
Zoals @ElChueco zegt, auw. Maar het is wel een horloge wat je altijd makkelijk terug kunt kopen.
Ik bespeur een zekere trend in je verzameling
Ik vind dit echt een geweldige verzameling!
klopt, dit is toch wel een beetje mijn smaak.
Bedankt hoor
Mooi hoor!
Smaakvol!
Onwijs blij met de huidige stand van zaken maar hoe mooi en goed ik de Citizen NY0040 Promaster ook vind hij kan niet de leegte van de Breitling Superocean II 42 opvullen. Daar is wat meer voor nodig.
Ooit een Seiko Marine Master 300 SBDX001 gehad. Deze verkocht om een Tudor Pelagos 25500tn Two liner te kopen. De Marine Master 300 SBDX001 niet gemist doordat ik zo blij was met de Tudor Pelagos. Maar nu deze ook weg is, komt het gemis van de Marine Master 300 weer terug…
Crazy hobby huh?
Wellicht zou de Seiko Marine Master 300 SLA021J een mooie toevoeging zijn. Zou Japanse horlogerie aan de collectie toevoegen. Daarnaast is het een van de 4 grails die ik ooit heb gehad, namelijk:
- Rolex Submariner 114060
- Omega Speedmaster Professional Moonwatch
- Omega Seamaster Professional 300m
- En dus de Seiko Marine Master 300
Ik zal binnenkort eens even de nieuwe MM300 SLA021J in het echt gaan bekijken. Ik hoop dat de toevoeging van de ceramische bezel en saffier glas en de Diashield de Marine Master 300 een geupgrade look en feel hebben gegeven. En dan tot slot de X op de dial. Ben in grote lijnen daar geen fan van. Maar bij de SLA021J zorgt het wel voor meer rust in de dial. We gaan het zien…
And from a collector’s point of view kun je Seiko en Grand Seiko eigenlijk niet negeren. Hopelijk kan ik de horologische misstappen van Seiko van de afgelopen jaren vergeven en is het nog niet te laat om the path of the Samurai te bewandelen…
To be continued…
Bruh… please …
Geweldige klatser collectie
Als je een apart topic opent, kun je je mede-forumleden vragen of ze mee willen denken. Over welk horloge er nog ideaal in je collectie zou passen. Die komen misschien met verrassende ideeën, waar je je voordeel mee kan doen.
Denk je dat dat nog niet gebeurd is?
Man man man dit doet pijn om te zien.
Zo niet bang voor krassen?
Omega x2, Omega x2, Oris x2, Tudor en de rest kan ik niet zien.
Steinhart