Ja man! En ook 2 tissot’s!
Heel mooi, draag je je zenith veel? Heb hem gepast maar ondanks dat ik hem echt heel mooi vind vraag ik me af of ie veel draagtijd krijgt? Hoe is dit bij jou? @Kristofn
Nu de honeymoon fase voorbij is betrap ik me erop dat ik vaak de DJ of de sub aandoe id ochtend en dan toch voor ik vertrek snel wissel naar de zenith. Het is een horloge dat je geweldig mooi of geweldig lelijk vindt. Een tussenweg is er niet. Zeker in de zon speelt de dial mooi.
En als men inbreekt is de blauwe tissot de eerste waarvan ik zal checken of die er nog is.
Ja man! En een zenith…
Hele gave collectie zo bij elkaar. De Tag en zenith zijn hele gave versies zeg
Die Defy
Het is een schoonheid. Mijn vriending vond er eerst niets aan. Verklaarde me gek om voor dat geld dit horloge te kiezen. Je moest ze eens zien zitten bij de AD😂 Nu vindt ze het mijn mooiste horloge
Keek ze net zoals de hond?
Thx. De Tag draag ik nog amper. Maar heb ook geen zin om veel moeite te doen om te verkopen. Wie weet draag ik hem in de zomer terug
Vergelijkbaar al zegt mijn hond hier: stop nu eens en kom wandelen
Welke dial???
Seikoparty
Mooie collectie!
Die defy mag er zeker weten, ik hoor bij de groep die hem ook mooi vind zo op rubber
Thx. Misschien zou de lederen van van de defy el primero ook passen. Ga ik misschien eens proberen
Skeleton dial of open work dial is ook een dial he
Thats right…