Jouw collectie op één foto deel III

Die faded bezel staat goed! :slight_smile: leuk gedaan!

2 likes

Thanks hier meer info erover:

2 likes

Oh…Dat gouden meesterstuk van omega is toch wel erg mooi, prima aanvulling op een mooie collectie.
Stuk voor stuk mooie horloges. :ok_hand:

1 like

Die zitten in zijn andere doos. Do not
mix and match.

7 likes

Update sinds afgelopen zomer.
Afscheid genomen van de DJ41.
Je moet bereid zijn om je lievelingen te laten gaan als je daardoor je collectie kan verbeteren. :grimacing:
Nieuw zijn de Breitling Premier B01 Cronograaf en de Grand Seiko Spring Drive SBGA375.

78 likes

Poooohhh wat een collectie! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Schitterend Zenith kwartetje :+1:

1 like

Zenith heeft gebeld. Ze willen hun stock terug…

11 likes

Potdomme wat een lekkere spulletjes :ok_hand:

1 like

De Zenith 6150s WOW!
Heb zelf de blauwe maar de rose gouden is echt de topper hier …
Mooie collectie en de Oris afdeling misstaat zeker niet

1 like

Toffe collectie!
Fraaie Zeniths ook!

Is dit attribuut niet iets voor jou?

2 likes

Geweldige collectie! Heel bijzonder die 4 Zeniths. Dat model moet je hart gestolen hebben. Mooi!

1 like

Prachtige liefhebberscollectie! Die SBGR en die zwarte Breitling premier zie je ook niet zo vaak hier, heel mooi :blush:

Heb je favorieten of geraken ze allemaal vaak gedragen?

3 likes

Oh man, wat is dat Vlaams toch mooi.

5 likes

Prachtige collectie en leuk dat je enkele merken als favoriet hebt.

:ok_hand::ok_hand:

1 like

De Breitling is niet zwart, maar heeft een moeilijk te fotograferen groene wijzerplaat. Het is de “Bentley” variant van de Premier. En nee, ik heb geen Bentley. Nog niet tenminste. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt, zoals mijn moeder placht te zeggen.

Elke twee weken wordt er gewisseld. De roodgouden Zenith Elite 6150 in de weekends. En ze komen allemaal aan de beurt. Draag elk horloge met veel plezier.

7 likes

Prachtig hoor! Ik heb me vaker verbaasd dat je de Premier lijn van Breitling hier niet meer voorbij ziet komen. Erg mooi!

1 like

George Costanza humor!
Ik ben dol op Seinfeld en Larry David. Het doosje DVDs met het 10e seizoen van Curb your enthusiasm viel vandaag op de deurmat.

Nog mooier in dat groen dan! Mooi te horen dat ze allemaal aandacht krijgen :+1:
Oris heeft ook een plekje in mijn horlogehart, ze moeten zeker niet onderdoen voor de rest imho :blush:

@tompj dat is’t zeker, past bij de plezante en geestige mensen hier :smiley:

3 likes