Ik heb het al eerder gezegd maar ik vind u een Collectioneur d’horlogerie exceptionnel. Werkelijkwaar prachtige stukken in de collectie!
schitterende Breitling
Mooi trio, alle 3 zwart maar toch lekker verschillend.
Dit is eigenlijk alles wat je nodig hebt. Mooi trio zo!
Ik heb dit al eerder gezegd, maar wat is het toch ‘moeilijk’ (alles in het juiste perspectief hè ) om je favoriete horloge te kiezen.
Laat ik er dan 5x kiezen, wellicht maakt dat het makkelijker? Maar wat blijkt? Als je al een paar jaar aan het sparen, aan het verzamelen en aan het ruilen, bent, dan wordt de collectie steeds gebalanceerder. Dus de keuze om jouw meest favoriete horloge eruit te pikken wordt steeds lastiger.
Dus, onder voorbehoud (haha), mijn Big 5
Fijne zondag…
…en ik ben benieuwd of mijn keuze maandag weer anders zal zijn
Ow, wacht…ik was er een vergeten… Big 6 dus
Stuk voor stuk mooie stukken.
Mijn favo zou toch de 1680 en de precision zijn. en nee, niet omdat het rolex is.
Edit. Nummer 6 zou ook mijn favoriet zijn
Soooooo heee Poooohhh wat een heerlijk trio!
Wensen genoeg
Oh dat herken ik hoor
Prachtig trio!
die Breitling !!
Persoonlijk nooit iets gehad met het merk Breitling (buiten de oude Navitimer), maar die 817 die je daar toont: !!! Geweldig!
Ik heb exact hetzelfde. Niet echt iets met Breitling behalve enkele vintage exemplaren. Een mooie 765 is natuurlijk ook heel mooi.
Maar goed. Plaatje van dichtbij dan maar.
Fantastisch, Fantastisch. De 765 CP is inderdaad ook een mooie nalatenschap van Breitling. Echter de 817 prevaleert voor me.
Fijne zondag…
Goed drietal is een mooie doos. Lekker overzichtelijk, moet fijn zijn om in de ochtend die doos open te maken om een keuze te maken!
Zeker. Doos is ook een aanrader qua afwerking! Hillwood UK
Ja, de Sarb033. Inmiddels niet meer in mijn collectie.
Ik moet bekennen dat ik dit één van de mooiste collecties vind die ik ooit zag.
En géén R