Fantastisch
Geweldig!!
Echt een pracht collectie!
Sub mag er bij de allrounders ook wel bij.
mooie collectie.
Mijn bescheiden collectie van 2 horloges, niet veel maar ben er wel heel blij en tevreden mee. Heb de Prince nu een week en hij draagt echt heel fijn.
stuk voor stuk iconen. well done sir !
Mooi, vind dat echt zo’n gaaf ding! Kijk dus best wel regelmatig op dit forum en op chrono of er iets moois voorbij komt. Kijk nu naar deze https://www.chrono24.nl/omega/omega-speedmaster-moonwatch--id13179977.htm. Vind het wel lastig met alle verschillende referenties etc. Ook online kopen toch best spannend. Deze club heeft volgens mij nog wel goede reputatie.
Nog tips/adviezen?
Zo dan dat is nog eens een collectie! Edit: De El Primero
Is dat een speciale?
Schitterend duo!!!
Haha oops stomme autocorrect op de telefoon
Dank!
Heerlijke set Erik! Mis wel wat goud😉
Mooi stel zo zeg
Bij ref 35905000 hoort er de 1479 band op te zitten en dat lijkt niet het geval op de Speedy in je link. Wat je ziet is nl dat ze er een 1498/1499 op hebben gezet die behoort tot de 3450022. Kloppen wel meerdere zaken niet mocht je op zoek zijn naar een correct exemplaar. Voor vragen verwijs ik je naar Speedy only topic. Gr Nico.
Begrijp ik je goed dat de Zenith een heruitgave van de Breitling is? Zijn er banden tussen beide merken?
Bedankt, maar die blijven nog
Bedankt heren!
Ik had ze ook aan 1 arm kunnen hangen natuurlijk
Bedankt
Been there done that
netjes, een beetje dezelfde smaak als de knapste TL-1er van dit forum
Nee ralph.
Ken je klassiekers.
Helaas heeft Breitling nog geen heruitgave gemaakt. We wachten erop.
Breitling 817 reedition.
De zenith is een heruitgave van de cp2 verhandeld door Cairelli. Google Cairelli en zenith maar eens.
Wow! Ik heb heel wat veranderingen gemist, maar wat een gave keuzes weer!