Jouw collectie op één foto deel III

Bizar mooi duo!

1 like

Zenith :drooling_face:

Bark kan weer exit zou ik zo denken. Haalt t niet bij zon beauty. :stuck_out_tongue:

1 like

Op dit moment is dit de status (uitgezonderd twee horloges die in de verkoop staan).

80 likes

Prachtige set hoor. :ok_hand:

1 like

Mooi zeg

1 like

Flipperen gaat maar door😜. Lekkere set Tom!

Die B&R is ook gaaf zeg

1 like

Niet normaal. Wat een prachtige collectie!!!
Die Omega op rechts is de mooiste dresser/dressie chronograaf die ik ooit heb gezien…

3 likes

De vier rechts zijn stuk voor stuk super!
Kan me voorstellen dat dat allemaal blijvers blijken.
De ontwikkelingen in de linkerzijde van de collectie kan ik niet goed volgen als ik naga wat er voor plaats heeft moeten maken: GS, Zenith, Nomos.

1 like

Heel gaaf…

1 like

heel bijzonder die B&R, mooie keuze

1 like

Toch weer een Seamster :wink: Heel mooi!

Mooie verzameling, ben je ook van links naar rechts begonnen? Persoonlijk vind ik de explorer, PanoMaticLunar en JLC het nicest!

1 like

Lekker Tom !!!

1 like

Leuk om de Glashutte zij aan zij te zien met de JLC.

Als er een dresser komt zijn dit 2 horloges van de short-list en springt de Glashutte erboven uit :partying_face:

Wel een super collectie!

1 like

Herlijk gebalanceerde set zo! 2x lichte plaat, genoeg blauw, goud en een zeer sterke vertegenwoordiging van zwarte platen.

3 likes

Ook weer even de collectie op de foto gezet…

19 likes

Ook ik wil eens laten zien wat mijn collectie is, sinds vandaag 4 horloges na mijn nieuwe aanwinst.
Omega Seamaster
Bulova 96B Military
Seiko SPB183J1
Tudor Pelagos

48 likes

:ok_hand:

1 like

Bizar voor dat geld die Seiko. Had je voor een prikkie bij de bijenkorf toch? :sweat_smile:. Gaat die wel veel draagtijd vangen? Die omega is ook wel eens een partijtje mooi zeg!

1 like

Ja dit was de Black Friday Deal :slight_smile:
Niet zo veel als de Tudor en Omega denk ik maar ik ben wel echt onder de indruk van het horloge, heeft echt een hele mooie afwerking en de gouden seconde wijzer icm de blauwe sunburst vind ik wel echt super gaaf.
Vandaag in ieder geval om de pols en ik denk morgen even de meegeleverde rubberband er op, die voelde in elk geval erg soepel aan.

2 likes