Praat je nog steeds over 4K
Ik heb niet zoveel met panerai… en ik heb dames polsen.
Als ik een panerai zou kopen… dan de goedkoopste
dat is geen excuus meer tegenwoordig, ze hebben zelfs een maat voor kinderen, de 38mm Due, is ie niet lief?
Nah. 42 of 44mm lukt wel. Moet alleen wennen aan dat beetje lompe design. Vind luminor wel tof… maar dan echt base uitvoering.
Niet gezien… maar dat vind ik dan ook weer niet de Panerai die ik zou willen. Het lompe design is deel van de charme.
de 42mm Submersible dan, veel lomper komen ze niet, staat er al maanden een te koop hier op het forum
Met een halve euro aan de zijkant die eruit steekt.
.
Jammer dat de 512 bijv l2l huge is. Online niet veel over te vinden maar wat ik heb gevonden moet dat 55 mm zijn. Dat design vind ik wel te pruimen. Nu passen de meeste 42 mm horloges me niet maar dat terzijde.
Als ik er een doe dan luminor… hoef geen sandwich dial (vind dat vaak een beetje te). Geen logo.
Pam002… of de nieuwe base met logo. Wrs toch geen keepers.
valt mee, is maar 47,5 mm
de 512 valt kleiner dan een Moonwatch, prima voor smalle polsen
Mooie collectie. En tja kinderen…
Oh eh sorry. Minderen… kan altijd nog. Je bent jong genoeg toch?
Ah ok. Valt nog mee. Zou mijn kleine polsjes ook kunnen passen…
Ik vond dit: lug-end to lug-end, it’s 55mm. Of verkeerd geïnterpreteerd…
verkeerd gemeten eerder, lug bar to lug bar is 46mm, lug tip to lug tip is 48mm als ik snel meet
Geldt dit ook voor de 574 en 620? Aangezien alle 512’s verkocht zijn . Al heb ik eerst iets anders incoming, toch blijft Panerai en hun Italiaanse roots mij trekken…
Mooie collectie!
Lekker verder hamsteren dan maar!
Die IWC is heel gaaf. Welk refnr is dat ?
Is de mooiste van het stel
Niet mijn soort merk/model. Komt er hier nooit in. Zelfde met omega.
Maar breitling, longines en sommige IWC’s wel.
Ikke.
Voorlopig dit trio.
X iets van rose goud erbij zou wel.gaaf zijn.
Lekker hoor, boel wat ik zelf ook zou dragen.
Waarom niet?
Moet bij het merk teveel aan mijn vroegere omega fiets denken