Jouw collectie op één foto deel III

Ook niet leuk voor jou elke ochtend weer de dag beginnen met die keuzes :wink:hoe ga je daarmee om?

1 like

Ja daar zit wat tussen.

Maar gaan we in dit topic nou allerlei collecties tonen?

Want ik heb ook nog een collectie goudvissen. :ok_hand:

4 likes

Schitterende collectie! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Misschien inderdaad beetje off topic. Excusi

Er staat een mooie gouden Seiko 5 te koop in het blauwe gedeelte. SNKL48 als ik mij niet vergis. Zou een leuke toevoeging zijn :+1:

1 like

Hoe langer ik er naar kijk hoe leiper jouw collectie wordt. Had de ploprof even over het hoofd gezien! :heart_eyes:

1 like

Je hebt er geen verstand van en drinkt er zo te zien ook niet van… wat is er dan leuk aan?

5 likes

Je was me net een slagje voor Erik.

1 like

3 likes

Alles voor de mancave credits wellicht?

4 likes

Whisky sours afgelopen vrijdag :ok_hand:

6 likes

Gaan we nu pronken met onze drankvoorraad?

Heb eigenlijk geen zin om naar de kelder te lopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

hahahahha, ik kom van jou hier en daar wel eens een flesje tegen in een ander topic :grinning:

1 like

Ik snap sowieso het tentoonstellen van alcohol of horlogeverzameling niet zo; alcohol staat in een dichte kast, hoog zodat kindjes er niet bij kunnen. Horloges in kluis :man_shrugging:

5 likes

Geen kindertjes hier. en horloges idd in de kluis. Snap horlogedozen daarom ook nooit zo.

Dat scheelt wel, kan ik me indenken :slight_smile:

1 like

Een slok op een borrel.

Thanks voor de tip! Die is zeker nice. Ik zag ook nog steeds te denken aan een bulova ss, maar die prijzen reizen de pan uit joh, niet te doen

1 like

Ja die Bulova’s zijn al gauw 700 euro toch?

1 like

Klopt, en dat vind ik gewoon te duur. Maar ik wil hem al zo ontzettend lang dus ik ga er nog maar eens over nadenken Zag er laatst wel een voor 500 staan maar die had een leren band.

Daarnaast heb je wel degene met tv dial, die is iets goedkoper dus misschien is dat een optie.