Jouw collectie op één foto deel III

Zeg je nu dat die 65 weg gaat?? :smirk:

Zeker een fraaie collectie met niet de doorsnee modellen

1 like

Qua afwerking is de GS wat beter dan de UN. De Moser staat gewoon boven die twee.

Qua wijzerplaat staat de Moser bovenaan, dan de UN en op drie de GS. Hoewel de blauwe plaat van de GS heel mooi is en een mooie sunburst heeft, moet hij toch in de schaduw staan van de andere twee. De Moser is gewoon niet goed op de foto te krijgen, en lijkt zo nogal saai maar die is zo fijn afgewerkt en de bruine plaat speelt heel mooi met licht.
De UN heeft nogal een drukke wijzerplaat maar speelt ook geweldig met licht en heeft dan echt verschillende kleuren.
De GS is dan meer een ‘alledaags’ horloge, maar dat geeft niet, want daar heb ik hem juist voor.

2 likes

Zou zomaar eens kunnen…
Er zijn nog een aantal horloges die ik wel eens wil hebben. En meer horloges dan er in deze doos passen wil ik niet meer :sweat_smile:

1 like

Je hebt iig goede smaak, zowel moser, UN en GS zijn prachtige merken. Had verwachten dat de afwerking van UN wel boven de GS zou liggen trouwens!

1 like

Ik denk dat de nieuwe UN’s, en zeker de exotischer modellen, ook wel boven GS staan qua afwerking.
Ik kan enkel vergelijken met wat ik heb.
De UN is 15 jaar oud, de GS een paar dagen.
De 12 uur marker is net niet lekker uitgelijnd in de power reserve meter. Daar komt m’n beoordeling ook van.
Het polijstwerk doet absoluut niet onder voor GS, integendeel, als je weet dat de UN kast van titanium is maar er uit ziet als hooggepolijst rvs.

1 like

Huidige status eind 2020. Eigenlijk best tevreden. :blush:

43 likes

Hoe bevalt die mooie Dietrich nu? Zit er zelf toch nog steeds veel naar te kijken. :smile:

1 like

De liefde voor Panerai neemt wederom de overhand.

46 likes

Hele toffe verzameling! Ben nog steeds fan van die swatch

1 like

Eigenlijk niet van mn pols geweest. Los van dat hij er gaaf uitziet draagt het erg comfortabel.

1 like

Fijn dat hij zo goed bevalt :+1:t2:
Is ook een prima formaat zo :ok_hand:t2:

1 like

@Myspeedyworld

Vanavond even een update hier? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heerlijk eigenwijs!!!

1 like

Status per 31/12:

• Longines Hydroconquest
  • Seiko Sarx045
  • Seiko Skx007

Voor nu rust, maar het kriebelt wel voor een mooie dresser.

15 likes

En als je de SARX voorziet van een mooie lederen band? Kan die niet door als dresser?

1 like

In 2021 ga ik denk ik toch een de nieuwe Marine Master 300 SLA021J op de kop tikken. Staat erg mooi naast de Sub. Zwitserland vs Japan. Drilled lugs. Ceramische bezel. Inktzwarte wijzerplaat. Zaratsu polishing. Engraved caseback. :sunglasses:

29 likes

Zou best wel kunnen, maar wil stiekem wel weer een nieuwe horloge.

1 like

Ja een mooie champagne wijzerplaat zou er goed bij passen. Je hebt nu veel zwart. Een mooie GS bijvoorbeeld. :sunglasses::ok_hand:t3:

1 like

Hier is die dan @Brick :wink:

Update collectie 01-01-2021. Ben gelijk klaar voor 2021

55 likes

Bij deze mijn collectie, pas een jaar aan het verzamelen.

23 likes