Yep, de vitrinekasten zijn al leeggehaald dus deze 16 mogen weg. Mag je in 1x 16 horloges aanbieden in blauw?
Toevallig een topic over geweest, bulk en dan max 10tje per stuk.
Mooi trio! Echt heel nice👌🏻
Heel gaaf niks mis mee hoor!! Zenith is echt top
Hmm… grote collectie… maar je zou denken dat je er zo minimaal de helft van moet kunnen wiebelen.
Ik zou dit houden:
Supermooi jouw three piece
Wees trots
De Zenith is echt
Dat zijn inderdaad wel degenen die ik iig wil houden.
Ik heb die Hamilton een paar weken en eerlijk gezegd geen klik mee. Mooi horloge hoor en je ziet ze niet vaak, maar was duidelijk een impulsaankoop. Denk eerlijk gezegd dat die binnenkort in het blauwe deel staat. De Khaki mechanical krijgt daarentegen plenty wristtime. Wat draagt die toch lekker!
Ok dat is jammer, heb er ook wel eens naar gekeken want je ziet ze inderdaad weinig maar vond hem te duur voor een impuls aankoop
De Hamilton Khaki Mechanical heb ik zelf ook en dat is zeker een mooi horloge al gaat die er bij mij denk ik uit
Heb hem zelf nieuw voor ruim 300 eu. onder de listprice aangeschaft dus als hij in het blauwe gedeelte komt zal de prijs meer richting impulsaankoop gaan
Je maakt me wel nieuwsgierig je mag me altijd een Pb sturen en wie weet
moet bij mij wel nog het 1 en ander uit
Prachtig trio, zeker de Longines zie je hier niet vaak hier, heel erg mooi horloge!
Oh jammer, dan wordt het Marktplaats. Ik heb geen zin om hier te leuren met 16 losse horloges…meer dan 10 euro zijn ze zeker waard. Vreemd dat het niet mag dit Horlogeforum is toch door en voor de leden? niet iedereen met veel horloges is een handelaar.
Volgens mij is het de bedoeling dat je gewoon even contact opneemt met Jur of zijn collega’s om het even voor te leggen wat je van plan bent. Dan weet je meteen wat wel/niet kan.
Die speedy met Tritium
Damn wat vet