Jouw collectie op één foto deel III

Schitterende collectie!

Collectioneur d’horlogerie exceptionnel :sunglasses::+1:

Ik zou nog wel even investeren in een iets hoogwaardigere horlogedoos. Dat verdienen die fantastische horloges echt…:yum:

2 likes

Die Monaco moet ik echt eens gaan passen…

Lekkere doos!!!

1 like

Eens met die doos ja. Was een cadeautje ooit, maar eens kijken naar 8 piece Rainer

1 like

Wat een mooie diverse collectie!
Heel gaaf. :+1:

1 like

Sorry, maar deze GIF moest ik even delen… :see_no_evil::stuck_out_tongue_winking_eye:

20 likes

Dit weekend alles even in huis gehad vanwege een meet met andere horloge nerds.

Het veranderen vd wijzerplaat van de speedmaster zorgt in mijn ogen meteen voor een stuk meer diversiteit in de verzameling.

Vervelende is dat ik eigenlijk niks meer te flipperen heb nu :rofl::rofl:


53 likes

Lekker kleurrijk setje zo :+1:t2::+1:t2:

1 like

Prima set!
Mis alleen iets op leer Willem :face_with_monocle:

1 like

Vind dat je de IWC en Explorer best naast elkaar kunt dragen al dan niet de IWC op leer of Tactical strap :+1:t2:
Heerlijke collectie

2 likes

Altijd leuk om andere liefhebbers te ontmoeten. Helemaal als de horloges daardoor even bij elkaar zijn.
Mooie collectie. :+1:

2 likes

Lekker setje man! :ok_hand:

Ik heb nog een Dan Henry voor je.

1 like

Speedmaster :hugs: wat zou jij suggereren? Kijkende naar het geheel nu.

1 like

Héél gaaf Erik! Top verzameling!

1 like

Bij kopen =/= flipperen :sweat_smile:

Daarnaast ben ik tegenwoordig te verpest om van dergelijke horloges te genieten. Alleen de squale en Gshock houden het goed vol omdat ze zich zo onderscheiden.

2 likes

zeker waar. Een van de leukere aspecten van de hobby. Dit wakkert de onrust echter wel aan.

De vraag was niet aan mij gericht,…
Zou idd de Speedmaster op leer dragen en anders een klassiek horloge erbij doen op leer. Mag een vintage zijn, maar anders een JLC maanfase.

9 likes

Dat is zeker een optie. Echter dit wknd het volgende bandje overgenomen wat ik ook erg tof vind.

Wbt de JLC (en andere klassieke horloges). Erg mooi, maar die passen absoluut niet bij me. Dan zou ik hem kopen om mijn collectie veelzijdiger te maken en het vervolgens amper dragen.

11 likes

Waanzinnige collectie kerel!

1 like

Herkenbaar :smile: wat moet ik nu de rest van het jaar hier

1 like

Echt he! Telkens dezelfde horloges fotograferen. Bah wat saai :rofl:

3 likes