Jouw collectie op één foto deel III

Dat ben ik niet van plan.
Maar ik heb “al” 8 weken niets meer gekocht.
Dus stabiliteit is er nu wel.
Voor zolang dat duurt :grin::innocent:

7 likes

Als ik door dit topic blader dan besef ik dat ik toch een probleem heb. Mijn horloges gaan op merk en dan oplopend qua tijdsperiode de kluis in…

Ik kan er bijvoorbeeld niet tegen als er tussen twee Heuers opeens een Omega ligt…

Wie heeft hier nog meer last van?

2 likes

@Gosz. Als kind legde ik 1 keer al mijn Donald Ducks op volgorde (jaar/week). Mijn broer gooide die vrij snel daarna expres in de war. Sindsdien ben ik genezen :grin:.

Maar misschien is het handig als je 100+ horloges hebt :rofl:

1 like

Haha gelukkig geen last van ‘lastige broertjes’ en ook geen 100+ horloges, maar toch betrap ik mezelf erop dat ik dit doe. :thinking:

1 like

Juist om dit soort gedoe te voorkomen ben ik merkvast v.w.b. toegang tot de horlogedoos.

1 like

Nee hoor, ook dan niet handig. Gewoon opruimen.

2 likes

Tja, niets zo menselijk als een beetje sorteren toch? Je begint toch met het verdelen van de merken.

1 like

/ end

1 like

Dat is pas een zwarte collectie. :ok_hand:

2 likes

Heerlijke collectie Erik! Lekker van genieten de komende tijd. Flipperen kan altijd weer (ook over een jaar of langer :wink: )

3 likes

Dat soort luxeproblemen heb ik geen last van haha.

2 likes

Dat is het idee! :slight_smile:

1 like

Al weer bijna een jaar een stabiele collectie. Ik denk dat daar verandering in gaat komen. Ik draag 90% van de tijd de Holthinrichs Delft Blue of de JLC Master Ultra Thin Moon. De P1lot One blijft om logische redenen, maar ik twijfel behoorlijk over de Grand Seiko en de Omega Constellation Pie Pan.

Collage_Maker

24 likes

Die Holthinrichs en JLC zijn wel echt top!

1 like

Hele mooie collectie!
De JLC vind ik deze vorm nog mooier dan de zwarte. De andere zijn ook erg mooi en vind de GS er wel bij passen. Wellicht anders inruilen voor een blauwe?

1 like

Ja dat zou een optie kunnen zijn ja.

Ik dacht misschien de GS en de Omega te verkopen en te gaan voor een sportief horloge dat wel draagtijd krijgt. Dat zou een nog mooiere GS kunnen zijn, of een IWC 323902, of iets anders…

2 likes

Ook een idee, helemaal als de Omega geen draagtijd krijgt.
In die categorie zijn er genoeg mooie modellen. Een vriend van me heeft de Polaris, ook een mooi horloge en verkrijgbaar op staal.

Zwart is de veilige keuze, maar wellicht bij jouw collectie dat blauw wel een mooie toevoeging kan zijn.

7 likes

24 likes

21 likes

Mooie 3 piece collectie :+1:

1 like