Jouw collectie op één foto deel III

gewoon een super sensueel gifje…

2 likes

Wow … daar teken ik voor !
Schitterende collectie die goed aansluit bij wat ik zou willen !

1 like

Hotdamn son, wat lekker

Welk merk is die blauwe lederen band? Hij ziet er goed uit.

1 like

Nee. Het is Veblenist, maar nee.

2 likes

Oh sorry, dat dacht ik even.

In dat geval

image

Ik ben mezelf dankbaar voor dit gifje

5 likes

5 likes

Lijkt me heel onhandig om de hele dag met zoveel horloges om je arm rond te lopen.

10 likes

World time is dit. Alle horloges staan op een andere tijdzone.

2 likes

Prachtig! Deze collage vraagt wel om nummer 12 natuurlijk … :wink:
Heb je nog wensen?

1 like

Goh. Woon je boven een speeltuin?

:beers:
Mooie set verder.

1 like

Eigenlijk niets specifieks. Veelal komt er gewoon iets op mijn pad waarvan ik zeg, wauw dat moet de volgende worden.

De nieuwe Reverso van @Bwatched vind ik bijvoorbeeld om te smullen. Wel echt zo een model wat je op de pols moet zien. En daarnaast vraag ik me af of ik het echt zou dragen…

Of een Day Date. Lijkt me ook wel een keer wat even afgezien van die idiote prijzen :smile: Of een Navitimer, of een Monaco, of een Ultra Moon… Eigenlijk nog best wat wensen :wink:

7 likes

Epische collectie!

1 like

Niet de gehele collectie (mijn app gaat maar tot 9 foto’s) sorry @Jurk

Ik ben erg blij met de huidige diversiteit, wat mij betreft zijn de horloges mooi complementair aan elkaar.

69 likes

Ik help je wel… verkoop mij die linksboven maar. :+1:

Ps. Wát een mooie collectie! De liefde voor horloges straalt er vanaf. :heart_eyes:

3 likes

Daar zit al first dibs op :grimacing:

Thanks!! Dat is ook echt zo!

2 likes

Er zit werkelijk niets tussen dat ik niet mooi vind. En dan staat die witte OP39 er nog niet eens op! Hele fraaie collectie. :ok_hand::clap:

1 like

Wat een mooie collectie. Iconen en out of the box. Heel fraai. Hopelijk kun je de polstijd goed verdelen😇

1 like

Die is er inmiddels uit. :zipper_mouth_face:

Voor de rest alles weg gedaan?

Je had ook nog z’n gave AP RO kan ik mij herinneren.

:scream:

Ook zonder OP een van de mooiste collecties op HF. Je zou willen dat je 9 armen had zodat je alles tegelijk kon dragen. :joy: