Jouw collectie op één foto deel III

Thx ik probeer wat variatie te creëren … de davis moet er nog uit (gekocht toen ik helemaal niets wist over horloges ) en voor de hamilton heb ik veel summer colors omdat dit op nato wel fijn draagt.Op dit moment dias de muerta skulls voor een coctail party op het strand van vorige week :grin:

1 like

Een prachtige aanwinst erbij .

1 like

Collectie is een “groot” woord, 1e foto oud en de 2e nieuw. Ik hoop hier in de toekomst nog een BB58 Black aan toe te voegen.

Van:

Naar:

19 likes

Waarom heb je de Aqua Terra weggedaan?

1 like

Te weinig polstijd, ik draag de BB36 merendeels. Ik vond het zonde om de AT stof te laten happen.

3 likes

Ah oké

31 likes

Na vorig jaar een aantal horloges te hebben verkocht ivm andere prioriteiten, begint het met de toevoeging van de BB58 wel weer op een collectie te lijken :slight_smile:. Wel zitten twijfelen want zou eigenlijk graag een Zenith EP in 38mm willen, maar dat kan in de toekomst altijd nog en budget technisch is dit een vriendelijker horloge. Nu in ieder geval blij dat ik de BB58 eens in het echt kan proberen.

Daarnaast nog de Nomos Tangente, mijn eerste echte horloge… die de hobby heeft gestart. Als laatste nog de Omega Aqua Terra welke nu waarschijnlijk vaker blijft liggen in de doos. Omdat het een Quartz is geen probleem, die tikt toch lekker door en staat altijd goed.

42 likes

Vult elkaar mooi aan zo.

1 like

Mooie set :star_struck:

1 like

De aanwezigen op het moment.
Een sentimenteel vijfje, twee afraggers, de gebroeders Zwartbaai, een burgerlijke duiker en een ter land, ter zee en om de pols.
Waarschijnlijk komt er nog wel wat verandering in dit jaar.

33 likes

Die ‘volzwarte’ dan, vind dat persoonlijk ook geen JLC.

Ik zou die PVD zwarte JLC weg doen. De andere zijn mijns inziens veel mooier.

Heel blij met deze 3 piece combi! dress, dive, chrono.

51 likes

Huidige stand van zaken.

34 likes

Heb je er inmiddels genoeg of zou je er nog een paar aan de collectie willen toevoegen? :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

Die TT datejust springt er wel uit :ok_hand:

1 like

Deze vier😀

47 likes

Schitterende 4 piece collectie! :sunglasses: :+1:

1 like

Het loopt iets uit de hand, maar als ik wat leuks tegen kom, ga ik vermoedelijk wel overstag.:rofl:

2 likes