prachtig horloge inderdaad. Ik baal er stevig van dat hij niet rond de 38mm is. Ik zou er dan direct een aanschaffen!
Die dial
prachtig horloge inderdaad. Ik baal er stevig van dat hij niet rond de 38mm is. Ik zou er dan direct een aanschaffen!
Die dial
Hij draagt kleiner dan je zou denken door de korte lugs en de dunne kast, dus ik zou hem vooral gewoon passen als je twijfelt
Inderdaad als groottte de enige redeb voor terughoudendheid is moet je hert horloge zeker passen
Echt een gruwelijke collectie Han! Respect!
Draag je ze alle 4 ook evenveel of heb je duidelijke favorieten?
Heb je die seiko duikert niet meer?
Die oysterquartz is wel favoriet eigenlijk.
Yessir.
Ik heb nog wel een paar SKX’en. Volgens mij zelfs nog ergens een Sumo in onderdelen.
Welke bedoel je?
Er is het laatste half jaar veel veranderd:clinking_glasses:
En raad eens over welk horloge ik de meeste complimenten krijg🤦🏽♀️
Ondanks het feit dat ik op zoek ben naar een Day Date maakt jouw Swatch het meeste indruk op mij heel leuk zulke aparte horloges!
Die mag je kopen voor de helft van het geld van een day date:joy:
Denk dat de laatste stand van zaken nog niet gepost is geweest.
1 seiko chrono solar
1 seiko turtle (de beater)
1 vostok amphibia gmt ‘scuba dude’ (het vakantiehorloge 2020 )
1 breitling avenger 2 gmt met 2 reserve bandjes
Voor de rest nog steeds aan het sparen voor die 1e Rolex, hopelijk komt ervoor geen zenith defy skeleton voorbij die de plannen in de war sturen
Volgens mij was het een marinemaster maar dat weet ik niet zeker.
Daar ben ik naar op zoek! Nog nooit zelf gehad.
Bedoel je de SLA017?
Die is van @flowert, maar exclusiever dan mijn eigen horloges dus ik flash er graag mee. Goed voor de street cred.
Ja die bedoelde ik inderdaad! Jammer maar wel nice
Valt wel mee, we hebben een bezoekregeling kunnen treffen.
Ik heb die moeite niet om eerlijk te zijn. Ik wil er sowieso niet meer dan 10. Heb er net weer een verkocht, dus nu even pauze op 9. Misschien terug naar 5, en dan wat duurder ofzo. Meer is vrij onzinnig in mijn beleving.
Gewoon alles houden.
Zo doe ik het en vind het heerlijk.