Ooh geen idee. Ben daar niet zo in thuis haha. Horloges staan nu op een super laag pitje voor mij.
Mooie collectie!
Toffe collectie
OKÉ KAPPEN NOU …
Jemig zeg hee
man man man …
Damnnnn
Nait normoaal!!!
Erg tof dat er tussen al dat schitterende horloge geweld ook een Citizen NY0040 Promaster zit
Een sixty five zou eventueel nog wel te combineren zijn met 1 van de vostoks als diver die je (bv op vakantie) kunt dragen zonder zorgen voor krassen
Huidige stand! Ik zou misschien wel een Seiko weg kunnen doen voor iets anders ter variatie, maar ik ben aan alle drie te gehecht.
Mooi hoor!
Ja die Tudor blijft wel lekker!
Wit heeft duidelijk de voorkeur zo te zien! Toffe Tag Heuer! Het zakhorloge, is dat een mooi erfstuk?
Een 65 is zeker een kanshebber maar ook wel heel prijzig. Ik zit nu ook naar steinhart te kijken, de pepsi of de ocean one vintage vind ik erg aantrekkelijk, en iets goedkoper. Ik weet niet wat de oris 65 tweedehands doet
Gave collectie!
Nou, dan weet je ook waar je staat op de schaal van RLC!
Ja het zakhorloge is van mijn opa’s opa, dat is dus zeker een blijver! Ik ga opzoek naar een donkere plaat omega seamaster aqua terra als ik daar weer budget voor heb, dus er komt afwisseling aan hoor
Ik vind het doosje ook zo leuk! Zoiets wil ik ook.
Het is een oud sigarendoosje met een laagje schuim op de bodem, makkelijk en inderdaad mooi