Jouw collectie op één foto deel III

Ik vind ook de Seiko het mooist!

1 like

De sub

1 like

Tof!
Ik hou wel van een verzameling in een verzameling :+1:

Volgende maand komt deze er nog bij:

Als hij te groot is gaat hij retour, en als hij past dan volgt er een verse hands-on :grin:

36 likes

Vertex maakt gave horloges! Zie ze regelmatig voorbij komen op Instagram. Great looking watch :sunglasses::+1:

1 like

Die Tutima hoort op staal, dat weet jij ook.

1 like

Klopt. Weet je hoeveel moeite ik heb moeten doen om die MN tussen de kast te persen. Ik laat 'm nu verdomme op die strap zien ook. :joy: :sweat_smile:

1 like

Heb jouw collectie van dichtbij mogen bekijken en ze zijn echt schitterend! De GSen en de Damasko! :heart_eyes:

Ik hoop dat ie past. Kan niet wachten!

2 likes

Je heb wel wat met military/toolwatches he?!
Is zo’n recente Hamilton Khali Field (handopwinder, 38mm) niet wat voor je? Of bijv een Laco pilot? (ik heb zelf al een tijd de Laco Leipzich op het oog bijv.)

1 like

Ja :smile:

Bedoel je de khaki pilot pioneer? Zekers is dat wat, gave re-issue :heart_eyes:

1 like

Ook maar een foto aan wagen;

Onderste rijtje hebben allemaal een nieuwe batterij. Kun je zo pakken en de tijd aflezen. Bovenin de automaten. Aquis gaat alleen in het weekend uit zn doosje :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Dit trio al eens eerder gepost maar ik vond het wel een mooi plaatje, zo in de watch roll

:slightly_smiling_face::+1:

66 likes

Dat is een fenomenale 3 piece collectie!!! :heart_eyes: :+1:

1 like

Eens @RLC!

Maar eh: krijgt @Boetje daar geen badge voor?

8 likes

Zoiets?
image

13 likes

48 likes

Poooohhh doe eens even normaal joh! Wat een heerlijk horologisch geweld! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Lief dat je het horloge van je vrouw in het midden hebt gedaan. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

4 likes

Ik wil ook zo een badge! Hoe krijg je die? :sunglasses:

1 like