Jouw collectie op één foto deel III

King Seiko vandaag toegevoegd:

De doos is vol :sunglasses:

53 likes

Nice :ok_hand:t2:

1 like

Meer heb je niet nodig. Wat een mooie set is dit zeg. :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

Je kan met horloge pensioen :ok_hand: Mooie collectie.

1 like

Jouw airman en arrowhead connie missen nog :sunglasses:

1 like

Mooi dat je aan het uitbreiden bent Bertus, zie dat zwart jou kleur is.

1 like

Zeker een geweldig duo. Voor jou ultiem schrijf je.

Dus je hebt liever deze twee dan bijvoorbeeld een Patek Nautilus en een Lange Datograph? Of een 116600 Sea-Dweller en een Daytona naar keuze? Of ieder ander duo?

Nog los van het feit dat het allebei horloges zijn met zwarte wijzerplaten, zwarte bezels en witte contrasten?

3 likes

Van wat weggelegd is voor de normale sterveling…

Ik wel trouwens. :stuck_out_tongue:

Heb ook liever een 114060 dan een 116600. No date for life.
Chrono’s doen me niets.
Nautilus is niet lelijk…maar vind ik ook niet echt mooi.

Man of simple tastes. Al zou ik wel een Nina Rindt willen hebben… vintage > 20k is het alleen niet voor me.

@bertus1 hopelijk blijven we die sub nog vaak zien :upside_down_face:

2 likes

Mooie band op die Glycine, welke is dat eigenlijk?

Dat is ook een heel fijn bandje :slight_smile:

Molequin grained calf - hunter green

Die is niet te verslaan en is het enige horloge die met zekerheid nooit meer weggaat

4 likes

De Sub begrijp ik. De Speedmaster zou ik bij een duo dan wel veranderen in een Zenith El Primero 1969. Stuk leuker samen. Niets tegen de Speedy, want die heb ik ook.

Moderne speedmaster is een best degelijk. Ik vind sommige limiteds of vintage net wat meer karakter hebben dan de moderne.

CK2998 vind ik erg cool. Die of ZEP gaan er hier nog komen.

1 like

Ja eens. Heb eerder een moderne Speedy gehad. Nooit echt verliefd op geworden. Nu een uit jaren ‘90 met Tritium, die bevalt me beter.

8 likes

Zojuist het laatste horloge mogen ontvangen.

Ik heb voor mijn gevoel nu een compleet trio.

• een beater.
  • een (sporty) dresser
  • een klatser (meestal op staal)

22 likes

Mindfuck. Een collectie in een collectie in een collectie. See what i did there? Alles op elastiekjes gegooid, dat is wel een Er-el-ceetje waard.

38 likes

Hele mooie en gevarieerde collectie. De Squale en de bovenste GS vind ik super👍

2 likes

Dank! En dan te bedenken dat hier niet eens over nagedacht is, maar gewoon zo ontstaan is. GMT, casual toolwatch, daydate duikert, military duikert en een sportieve toolwatch. Nu nog een military toolwatch met centrale seconde en ik kan hier uitloggen :smile:

4 likes

Nog een voorkeur qua bandjes? :smile:

3 likes