Haha paar duikers dubbel, maar o.a. 2 skx-en voor het nageslacht.
Ook 2 rolex ‘gmt’s’. De explorer 2 mag evt weg maar kon nog geen afscheid nemen…
Mooie collectie! Heel eigen. Al plannen voor het vervolg? En wil je het bestand een beetje rond de 6 laten schommelen of ga je uitbreiden?
Ik heb nog veel ruimte in de doos, maar ik wil niet té veel horloges. 6 vind ik eigenlijk wel een perfect aantal.
Plannen voor het vervolg? Zo’n mooie Tudor date die jij hebt vind ik wel wat. Zou twotone fluted willen hebben. Om daar budget voor te creëeren duurt overigens nog wel even. De Seiko skx023 en de Orient Kamasu wil ik er nog wel eruit halen voor een toffe duiker. Misschien een mooie Oris (of in de verre toekomst een mooie BB Blue😍).
Kleinere doos kopen
Ja zo denk ik er ook een beetje over. Ik heb nu 4 horloges en wil uiteindelijk toegroeien naar 6. Vanaf dat moment moet ik echt gaan flipperen om weer iets nieuws te kopen.
Mooie plannen! Bijna allemaal horloges waar ik ook al aan heb gedacht. Ook zeker die Oris en BB! Ik ben zelf momenteel bezig met het kopen van een bijzondere duiker… ik zal je wel een PB sturen, wellicht vind je het ook interessant.
Wat een schitterende collectie!
Jaa lekker setje zo hoor!
Wordt hoog tijd voor een weer!
Filtertje of iets? Ik herken die sub zo nauwelijks
Verder mooie collectie.
Beetje vreemde lichtinval denk ik Thanks!
Snel werk van maken inderdaad Thanks man!
Mijn s.o.t.c. is een beetje van alles
Ben erg benieuwd of jullie hiermee mijn leeftijd kunnen classificeren
Aan de ordner te zien 64
Ik wilde 20 zeggen tot ik de JLC zag. Dan 30?
(Mijn naam) ≠ Jos
Dus deze gaat niet voor mij op
24?
Gave collectie , 072 verkocht?? Hoe bevalt die Hamilton??