Jouw collectie op één foto deel III

Ja goeie keuze die iwc👍

Welke Seiko onderaan is dat? Gaaf!

Edit: skx023

1 like

Was wel even klaar met het hele Rolex circus en poppenkast.

2 likes

Huh? Heb ik iets gemist? Welk circus?

1 like

Ik had er net een besteld in het zwart. Paar dagen later uit productie. AD zegt voor de nieuwe kunnen we niks voor je betekenen doen het eerste half jaar niet aan wachtlijsten. Ondertussen gaan de prijzen van de OP 39 sky high en worden de eerste OP41 gewoon uitgeleverd aan selecte klanten…
Ik zeg niet dat de Oyster Perpetual 39 of 41 er niet meer gaat komen, maar eerst maar even wat anders in de collectie. Flieger en kleur van een merk dat ik nog niet eerder in bezit heb gehad.
HF vroeg om kleur en variatie, HF krijgt kleur en variatie :pray:

Mooi is ie he :heart_eyes:

35 likes

Zeker mooi! Hoe bevalt de maat, de lange lugs?

1 like

Had jij niet een tijd geleden een stevige IWC rant gedaan?

Mooi horloge!
Van harte gefeliciteerd!!

2 likes

Ja en jij bent roomser dan de paus als het aankomt op Rolex en verkoop ervan. Laat die man nou gewoon eens, koopt hij een keer iets anders, is het ook weer niet goed.

@RLC, nice one :+1:

9 likes

Super ding is het!!! Gefeliciteerd, mooie keus gemaakt.

Klopt inderdaad! Lekkere midsize versie van 37mm :grin:

1 like

Kan hem wel hebben met mijn pols…

19 likes

ja dat is het voordeel van Corona-kilo’s

10 likes

Ik heb 2 Rolexen gehad. Sub verkocht omdat de nieuwe ref. 124060 voorstelling eraan kwam en Explorer verkocht omdat ie te saai voor me was.

Heeft er overigens ook geen flikker mee te maken. Ralph maakte een paar maand geleden modern IWC erg ongenuanceerd met de grond gelijk… en heeft er nu één gekocht. Bijzonder :honeybee:

1 like

Ja, en jij gaf aan niet meer voor een moderne Rolex te gaan, want hype en is het niet meer waard. Nu verkondig je de hele tijd dat je voor de nieuwe Sub en de OP gaat.
Het kan verkeren hé. En ieder het zijne.

7 likes

Update.

En opeens heb je er nog maar 8.

29 likes

Inderdaad wat magertjes zo.
:sunglasses:

Maar wat voor 8! Die Lange is ook mooi zeg.

2 likes

verdient wel een betere foto. :zipper_mouth_face:

4 likes

42 likes