Ik ben heel tevreden. Toch blijft ‘iets nieuws’ altijd knagen, hoewel het steeds moeilijker wordt iets weg te doen. Gesteld dat ik houd van ingetogen en graag vrij dressy horloges draag, hebben jullie nog ideeën voor aanvullingen? En ten koste van wat dan?
Is één van je horloges van edelmetaal? Ik weet het antwoord al, maar ik wil toch graag van jou horen dat een witgouden horloge een goed idee is.
Nee. Ik mis dat niet, maar ben er ook niet vies van. Hoewel staal eigenlijk wel heel praktisch is voor een horloge vanwege de hardheid t.o.v. edelmetaal.
Schitterende collectie! Paar grand Seiko’s eruit en een Omega of IWC erin? Of nog een Rolex? Of een Glashutte? Of een keer een stap naar AP of Patek of VC maken? Zit genoeg sleeping money in om te kunnen schuiven.
Pfffffffff, een Applewatch is nog praktischer.
#goodbyeromance.
Ik zou die Snowflake willen wisselen voor een Skyflake.
Omdat je toch al vrij veel zwart en wit hebt, zou dat een frisse toevoeging zijn denk ik.
Ik heb toch meer met GS dan met Rolex bijvoorbeeld. Maar GS is wel oververtegenwoordigd nu inderdaad. Maar ik vind ze zo mooi…
Thnx, de Halios Seaforth is nu de enige uit een hogere segment qua prijsklasse. Dat segment hoger komt helemaal in orde.
Rechtsboven?
Euhm, een vintage Constellation of Polerouter?
Linksmidden
Eh?? Wat zie jij rechtsboven?
Vintage is sowieso iets wat me trekt altijd. Da’s een goede dus.
Ik zou je brilletje even opzetten. 
Is het niet weer eens tijd voor een Speedy? 
Schijnt ‘binnenkort’ weer iets met Snoopy aan te komen, kan de Timex eruit. Ik zou wat gaan snijder in GS, van een afstand lijken ze (bijna) allemaal op elkaar.
Oh, nevermind. Ik zie nu pas dat rechtsboven die skyflake al is. Ik dacht een witte plaat te zien. 
Haat/liefde met een Speedy. Ik heb na de zesde mezelf beloofd er niet weer een te kopen. Maar ik sta niet voor mezelf in. En een Snoopy is wel een beetje een droom ja.
Ik ga volgende week even langs de kleurenopticiën. Mea culpa.
Haha, nee.
Maar een vintage witgouden dresswatch zie ik dan wel weer gebeuren.