Jouw collectie op één foto deel III

Mooi! Die op rubber zie ik wel zitten.

2 likes

zeker een aanrader zo’n snaakse PO :grinning:

2 likes

Die Planet Ocean is een beauty jongûh

1 like

Door het zien van jouw Planet Ocean en de onbereikbaarheid van de Submariner (via AD) ga ik toch nadenken…
Schitterend horloge!

1 like

Beetje veel 3x Rolex. Misschien een iwc of een omega erbij zou toch leuker zijn?

Oh nee. Dat was als je drie omega’s hebt :upside_down_face:

Yfos

3 likes

Zeker, dank je!

Zeker een overweging waard! :+1:

1 like

Lijkt me een fraai contrast met dat ouwe, gouwe spul.

1 like

Twijfels twijfels. Is super mooi, maar ben ook wel benieuwd naar blro en blnr.

Mijn huidige collectie.

13 likes

Mooie verzameling, maar als ik een advies mag geven. Less is more. Zit veel van hetzelfde bij zoals bijvoorbeeld 4 orient mako’s, 3 vostoks em 3 fossils. Zou als ik jou was beetje uitdunnen en paar horloges uit een segmentje hoger toevoegen.

5 likes

De tweede van rechts is mooi. :+1: super strakke kast en band.

1 like

:new_moon_with_face:

21 likes

Dat kan beter bijvoorbeeld, 5 vostoks

1 like

Ik ben heel tevreden. Toch blijft ‘iets nieuws’ altijd knagen, hoewel het steeds moeilijker wordt iets weg te doen. Gesteld dat ik houd van ingetogen en graag vrij dressy horloges draag, hebben jullie nog ideeën voor aanvullingen? En ten koste van wat dan?

42 likes

Is één van je horloges van edelmetaal? Ik weet het antwoord al, maar ik wil toch graag van jou horen dat een witgouden horloge een goed idee is.

6 likes

Nee. Ik mis dat niet, maar ben er ook niet vies van. Hoewel staal eigenlijk wel heel praktisch is voor een horloge vanwege de hardheid t.o.v. edelmetaal.

1 like

Schitterende collectie! Paar grand Seiko’s eruit en een Omega of IWC erin? Of nog een Rolex? Of een Glashutte? Of een keer een stap naar AP of Patek of VC maken? Zit genoeg sleeping money in om te kunnen schuiven.

1 like

Pfffffffff, een Applewatch is nog praktischer.

#goodbyeromance.

2 likes

Ik zou die Snowflake willen wisselen voor een Skyflake.
Omdat je toch al vrij veel zwart en wit hebt, zou dat een frisse toevoeging zijn denk ik.

1 like

Ik heb toch meer met GS dan met Rolex bijvoorbeeld. Maar GS is wel oververtegenwoordigd nu inderdaad. Maar ik vind ze zo mooi…

2 likes