Jouw collectie op één foto deel III

Dat bedoel ik! :sunglasses:

2 likes

Hoeft niet, maar teveel Horloges werkt ook niet bij mij en ik wil ook vriendjes blijven met mijn wederhelft.

5 likes

Overrated

1 like

Niet met mijn wederhelft.

4 likes

In de GS kan je makkelijk wat snoeien. Als IWC eindelijk eens hun Petit Prince pilot een update geeft naar het nieuwe uurwerk heb je direct blauw, dress en sport in 1 aanwinst. En zo hoeft het niet direct :wink:

Verder wordt het inderdaad moeilijk nog te verbeteren… Tenzij je vintage of nog een trapje hoger gaat richting VC of Lange :innocent:

2 likes

Helemaal eens.

En on-topic:

Huidige collectie. Oris 65 ontbreekt want die heeft wat liefdevol onderhoud nodig.

18 likes

De Snowflake en Skyflake overlappen elkaar redelijk, daar zou ik er een van opofferen. Een rechthoekige kast zou niet misstaan in je collectie.

Lichte wijzerplaat:

Of liever wat donkerder:

Of een mooie Lange mits het budget geen belemmering is:

44371557fb207ea8bf6cc232d2f3a224d0918235_1_500x500

16 likes

Nice!

Deze wacht al een tijdje op je Tom
Speciaal voor jou nu ook in 40mm

Zenith er uit
Gewoon toegeven dat dresser en beach to boardroom je ding zijn
Geen chrono’s, geen fliegers etc

Wil je goedkoper alternatief om te proberen?
Neem ik 'm wel over daarna

7 likes

Dresswatch summum

16 likes

Of deze …

16 likes

Oeh, die is mooi.

1 like

Ja, mooi!

1 like

En platina is harder dan goud :+1::grin::innocent:

3 likes

Gast?! 3 x omega is te veel, 3 x Rolex altijd goed… Wat is dat voor vreemde aversie :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Getsie, wat lekker.

1 like

Je hebt oprecht een geweldige collectie; ingetogen klasse.
Ik zou een vintage horloge kiezen zonder consessies. Een vintage Zenith chronometer 135 is bijvoorbeeld echt buitencategorie. Als je toch liever modern gaat, zou ik een simpele time-only Calatrava of Saxonia een mooie toevoeging vinden.
Ik zou de zwarte Grand Seiko dan opofferen omdat die in het vaarwater van de Explorer zit.

1 like

Rustig aan he? Statusgevoeligheid en/of een minderwaardigscomplex kunnen leiden tot ongeneeslijke merkvoorkeuren :slightly_smiling_face:

2 likes

Stiekem heb ik een beetje een horloge voor je neus weggekaapt, maar ik denk dat een witgouden Calatrava niet zou misstaan tussen wat je al hebt.

15 likes

:heart_eyes: