Dat bedoel ik!
Hoeft niet, maar teveel Horloges werkt ook niet bij mij en ik wil ook vriendjes blijven met mijn wederhelft.
Overrated
Niet met mijn wederhelft.
In de GS kan je makkelijk wat snoeien. Als IWC eindelijk eens hun Petit Prince pilot een update geeft naar het nieuwe uurwerk heb je direct blauw, dress en sport in 1 aanwinst. En zo hoeft het niet direct
Verder wordt het inderdaad moeilijk nog te verbeteren… Tenzij je vintage of nog een trapje hoger gaat richting VC of Lange
Helemaal eens.
En on-topic:
Huidige collectie. Oris 65 ontbreekt want die heeft wat liefdevol onderhoud nodig.
De Snowflake en Skyflake overlappen elkaar redelijk, daar zou ik er een van opofferen. Een rechthoekige kast zou niet misstaan in je collectie.
Lichte wijzerplaat:
Of liever wat donkerder:
Of een mooie Lange mits het budget geen belemmering is:
Nice!
Deze wacht al een tijdje op je Tom
Speciaal voor jou nu ook in 40mm
Zenith er uit
Gewoon toegeven dat dresser en beach to boardroom je ding zijn
Geen chrono’s, geen fliegers etc
Wil je goedkoper alternatief om te proberen?
Neem ik 'm wel over daarna
Oeh, die is mooi.
Ja, mooi!
En platina is harder dan goud
Gast?! 3 x omega is te veel, 3 x Rolex altijd goed… Wat is dat voor vreemde aversie
Getsie, wat lekker.
Je hebt oprecht een geweldige collectie; ingetogen klasse.
Ik zou een vintage horloge kiezen zonder consessies. Een vintage Zenith chronometer 135 is bijvoorbeeld echt buitencategorie. Als je toch liever modern gaat, zou ik een simpele time-only Calatrava of Saxonia een mooie toevoeging vinden.
Ik zou de zwarte Grand Seiko dan opofferen omdat die in het vaarwater van de Explorer zit.
Rustig aan he? Statusgevoeligheid en/of een minderwaardigscomplex kunnen leiden tot ongeneeslijke merkvoorkeuren
Stiekem heb ik een beetje een horloge voor je neus weggekaapt, maar ik denk dat een witgouden Calatrava niet zou misstaan tussen wat je al hebt.