Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

Ik ook… maar dat komt omdat ik t blauw beetje over de top vind.

2 likes

Wanneer het aantal G-Shocks in de collectie hoger is dan de overige horloges, wat is dan je main stash :thinking:

1 like

Zo hè! Wat een lekkere collectie! :+1:

1 like

Die staat wel ergens hoger :slight_smile: En aantal is nu gelijk, 10 vs 10 :upside_down_face:

2 likes

Hier mijn trio waar ik tussen afwissel qua polstijd momenteel:

37 likes

5 likes

Kleurrijk trio :+1:t2::+1:t2:

1 like

Wat zijn die stenen links?

En het is een horloge collectie topic he. Zie ze niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wooow dit ziet er goed uit! NICe

Heb de foto’s aangepast. Nu zie je ze als het goed is wel.

1 like

Familie foto :laughing:

39 likes

:ok_hand:

1 like

Teveel blauwe duikers… De turtle en vostok zullen wel eens het nest verlaten als ik een mooie witte duiker tegen kom :blush:
Maar eerst in een ‘klassieker’ horloge investeren, hoop tegen september een mooie Tudor prince duotone te kunnen scoren :sunglasses::muscle:

3 likes

IWC op een Bandrbands Tactical Canvas band gezet. Laat de lente/zomer maar komen! :sunglasses::+1:

Edit: en als ik naar deze foto kijk en de Citizen NY0040 Promaster zie word ik gewoon blij. Het enige (goedkopere) horloge dat het gelukt is mij een vergelijkbaar gevoel te geven als de andere pieces. Chapeau Citizen! :ok_hand:

21 likes

Whisky’s allemaal?

Zoekende als een verdwaalde in het bos :laughing:

39 likes

Mooi hoor

1 like

Eindelijk na een hoop horloges die zijn gepasseerd toch mij droom 2-piece collectie bij elkaar gekregen.

Waar ik aan het begin dacht dat dit de perfecte collectie zou zijn blijft de Tudor BB58 toch knagen. Deze heb ik al eens eerder gehad en heeft moeten wijken voor de explorer. Als er 7 April een Tudor BB58 met groene bezel komt dan gaat het een 3-piece collectie worden.

29 likes

Tag Heuer is nieuwe aanwinst toch? Ziet er goed uit kerel! :sunglasses::+1:

2 likes

Ja en rechts paar flessen Rum.