Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

Heb morgen een afspraak bij S&C. Maar even ter orientatie :yum:

2 likes

Mid-size is a bitch size

4 likes

Ik moest lachen :rofl:

1 like

De eer is aan Hannes zelf. Dit was niet de eerte keer dat wij deze conversatie voerden

1 like

Maar ik snap @HanDavinci wel.
Als je dan toch zon dure Seiko wil, dan is die jij hebt wel erg mooi zeg.

1 like

En waarschijnlijk zo verkocht, in tegenstelling tot andere dure Seiko’s

En de dure Seiko van Han :innocent:

1 like

Haha dat is zeker waar alleen is dit gewoon een ander model. Dus daar gaat het niet voor op.

Onbegrijpelijk. Zo zie je maar weer, wil je flipperen moet je rolexen kopen en niet andere rommelmerken zoals seiko.

1 like

Niet onbegrijpelijk dus.
Je moet het er voor over hebben.

3500 euro is een hoop geld.

Ik ben best happy met mijn toppers!

Dinsdag komt nummer 3 erbij :slight_smile:

43 likes

Kleine update. Tudor BB Blue eruit. Droeg ik te weinig en is zonde. Volgende op de uitzwaailijst zijn de 16014 en de Speedy :nerd_face::grimacing:

16014 draag ik ook weinig en de Speedy wil ik misschien upgraden naar een iets spannendere uitvoering.

45 likes

:man_shrugging:

Seiko is een fantastisch merk… en grand seiko’s verdienen het soort bedragen waarvoor ze gaan.
Dat HF het niet wil betalen…

4 likes

Dat is jouw mening en dat mag.
Ik vind Grand Seiko over het algemeen een (te) dure Seiko.

Het merk GS gaat naar mijn idee onder door zijn eigen succes door de kwaliteit die zij al leveren met Seiko zelf. Ze maken zo’n Sarb al zo mooi voor zulke bedragen, dat een GS, wat er toch veel op lijkt, naar mijn inziens de meerprijs niet waard is.

Al kan ik ze zeker waarderen. Helaas kan ik bovenstaande niet los laten. Ook niet toen ik zelf een GS had.

Nu ben ik ook echt meer een duiker/chrono type vent en minder dessert minded. Dat scheelt een hoop.

3 likes

Tsja, ik heb recent een SLA017 gekocht, dus mijn perceptie van dure Seiko’s is helemaal waus denk ik.

6 likes

Vind ik overigens een prachtig horloge.

Misschien is dat ook wel een beetje wat ontbreekt bij GS. Gave duikers! Laat ze daar eens meer in investeren. Dat is tenslotte de grootste horloge categorie.

Laat ze eerst maar eens beginnen met een makkelijke fijnafstelling in de band, normale releases ipv hordes limiteds en een beetje van de dikte af kunnen schaven kan ook geen kwaad.

3 likes

Mooie collectie! :+1: Hoe bevalt de Breitling?

1 like

Fraai duo,
We zijn benieuwd wat er bijkomt…

1 like