Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

Ik heb ontzettend veel mazzel gehad.

@daffie wist dat ik m zocht en zag een advertentie van @Chimpie verschijnen. Ik wilde m zo graag dat ik niet eens een normaal bericht heb getypt, gewoon dibs geschreeuwd en met een paar min kon die advertentie weer dicht :joy:

4 likes

Ik wist niet dat Vertex niet een van de originele leveranciers waren, dacht dat zij gewoon de look hadden gekopieerd in een wat luxe verpakking. De Doxa zet ik dan zelf in dezelfde hoek als Vertex of bijv. Breitling en Tag, met reissues van (opvolgers) van het originele merk.

Seiko bestaat al die jaren nog steeds, en een reissue of variatie heb ik zelf totaal geen moeite mee.Sterker nog, dat is hun eigen IP.

Bezigheidstherapie - Off Topic - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

mss lukt het op deze manier? :ok_hand: :smiley:

1 like

Mooie Collectie!

1 like

Helaas, misschien nog een te lage trustlevel voor dit topic , maar ik houd het in de gaten :slight_smile:

Thx!

1 like

Los van wat te koop staat is dit het nu. Er komt nog een Timex aan. Even niets meer kopen. Een eventuele mooie ruil zou nog kunnen hoewel ik wel blij ben met wat ik heb. Maar je weet nooit natuurlijk, en af en toe wat nieuws is ook leuk.

78 likes

Niets mis mee, vooral die museum collectie Omega is super!!

1 like

Mooi en van alles wat. Krijgt Snoopy ook draagtijd?

1 like

Geniale collectie Tom! Afwisselend maar stuk voor stuk gaaf!

Hoe vind je het draagcomfort eigenlijk van de sub tov de explorer?

1 like

Mooie collectie!
Van alles wat ik hou er van

1 like

Af en toe. Niet het meest gedragen horloge, maar komt af en toe aan de beurt.

Explorer draagt nog altijd het lekkerst, maar de Submariner draagt ook echt lekker.

2 likes

Mooi zeg :+1: vanalles wat.

1 like

Prachtig, ik zou hier zo voor tekenen.

1 like

Geweldige collectie!!

1 like

Prachtige set :smiley: leuke combinatie :+1:

1 like

Je hebt een fantastische collectie, heel compleet. Leuk om deze laatst even in het echt bewonderd te hebben. De JLC en Explorer steken er wat mij betreft bovenuit.

2 likes

Ik weet niet of dat mijn mooiste zijn, maar als ik er maar twee mocht houden, waren het die twee.

2 likes

Al eerder opgemerkt; een zeer fraaie en uitgebalanceerde collectie. Wellicht leuk om de reis hiernaar toe een keer in beeld te brengen :wink:

2 likes

Dan zal Tom een weekje vrij moeten nemen denk ik :joy::wink:

8 likes