Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

Er zijn genoeg verschillen. Casesize, dial, date, dikte, lugs, opstaand glaasje, helium-dingetje, clasp, etc.

Zie het niet als belediging joh. Eerder een “versus”.

Ik wil die nieuwe Sub ook wel een keer passen.

Daar ben ik hier niet vatbaar voor, geen zorgen.

Ik blijf het gewoon bijzonder vinden hoe een SD erg bijzonder gevonden wordt en een Sub 13 in een dozijn. Zijn beide qua look gewoon 13 in een dozijn standaard duikhorloges namelijk.

2 likes

FTFY. SD4K is te dik.

1 like

Nu klink je niet als een fijnproever maar als “doe maar een zwarte duiker”.

6 likes

en op die fiets kan je voor 250 eurootjes ook wel klaar zijn :grimacing:

2 likes

Net zoals ik de 116710LN vele malen leuker vind dan een 116610LN, begrijp ik de Sd4k bezitters heel goed.

2 likes

Ik zou de SD4K houden.

Is toch net wat leuker dan een sub. Of je moet al een andere NA naast de nieuwe sub dan op het oog hebben.

Anders is cash ook maar cash.

Ohja ik zou gewoon een blancpain fifty fanthoms halen :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::joy::joy:

Dat is pas niet 13 in een dozijn

2 likes

Die bovenste trio is echt top, lekker setje :+1:

1 like

Oh man. Je zoekt iets wat er niet is.

Je voelt je waarschijnlijk te kort gedaan, omdat jij die toffe sub 41 hebt maar dat ik hem een 13 in dozijn duiker noem.

Alles is relatief. Hou op met dat wanken. Je hebt een toffe sub.

Echter de sd4k is gewoon cooler. :sunglasses:

Maar om je te strelen, ik twijfel nog. :grin:

1 like

En daar is je antwoordt. :kissing_heart:

2 likes

Voor de zoveelste keer, ik voel me niet tekort gedaan, het kan me quite frankly geen hol schelen wat er van de 124060 gevonden wordt. Echt niet.

Wat ik interessant vind is dat, uit 2 vrijwel identieke horloges, de ene ‘cool’ is, en een dikkere premium vergt, en de andere ‘13 in een dozijn’ is. Ik vind dat contrast grappig. Zeker als je in rekening neemt dat het nieuwere horloge echt op alle vlakken een beter horloge is. Rationeel gezien dan. En dat die moderne bakbeesten toch echt wel allemaal op elkaar lijken.

1 like

Niet beter, verre van zelfs. Maar 10x cooler dan een nieuwe sub

19 likes

Maar dat vind ik ook een moeilijker vergelijk. Zou correcter zijn om te vergelijken met een Sub van hetzelfde jaar.

Supervette SD trouwens, heerlijk tritium.

Denk dat we hierdoor van mening verschillen. Zoals eerder gezegd zijn er toch flink wat verschillen.

Oh en de bezel…

1 like

Not mine. Helaas

Ja, en misschien is het een ‘in het echt klikt ‘ie ‘ type verhaal, dat kan natuurlijk wel.

1 like

Misschien de nieuwe Yema iets?bromt nog 10%korting bovenop. Moet zeggen dat ik hem gaaf vind

1 like

Die is wel lekker idd ! 39mm is ook perfect…

Zolang die maar geen 13 in een dozijn gevonden wordt. :rofl:

3 likes

Mijn punt is niet dat de 124060 geen 13 in een dozijn duikertje is. Mijn punt is dat dat SDtje van jou evenzeer een 13 in een dozijn duikertje is.

Maar doe ermee wat je wilt man :wave:t2::grin:

1 like