Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

De Tissot is gaaf! Heb je een model/typenummer daarvan?

Het liquide deel van de collectie

33 likes

Helemaal mee eens. Mooi horloge

Nee geen idee. Ik was op zoek naar een Tank of Reverso, maar kwam erachter dat er voor een fractie van het geld zo veel meer moois te vinden was. Deze is in bijna ongebruikte staat, gekocht bij tijdloos in Leiden, erg leuk zaakje!!

1 like

Huidige stand van zaken:

Omega Speedmaster Pro
Rolex Sea-Dweller
Tudor Black Bay GMT
CasiOak

64 likes

Nice! Mooie foto’s ook.

1 like

Knappe collectie en nog knappere watchrol, van waar heb je deze?

Edit: heb hem al gevonden, aan de prijslijke kant maar toch het overwegen waard.

1 like

Nice! Meer heb je toch niet nodig. Mwa misschien iets van goud :zipper_mouth_face:

1 like

Dank! Is een Everest Band watchroll. Kan ik aanbevelen :ok_hand:t3:

30 likes

Iets met witgoud zou gaaf zijn :nerd_face:

2 likes

Lekker viertal, mooie roll, niks meer aan doen :smiley:

1 like

Lekker hoor, voor elke gelegenheid iets.

1 like

Mooi stel zo bij elkaar. Mooie rol ook!

1 like

22 likes

Mijn huidige collectie :v::v:

25 likes

Ik denk dat dit eigenlijk wel de meest gebalanceerde 4-weg collectie is die je kan hebben.
Ja niks meer aan doen! (misschien iets met een witte wijzerplaat… oooit) haha nee kijk maar!

1 like

:thinking: realiseer me ineens dat ik geen GMT meer heb…

15 likes

Als je een toolwatch 4-piece bedoelt geef ik je gelijk. Voor echte balans zou er van mij nog iets nets bij mogen.

2 likes

Nets nets ja ik worstel daarmee, ben zelf niet van het nets en privé kan een Moonwatch op een leren band toch altijd?

Een dresser is niet meer echt van deze tijd ben ik bang… maar mss zie ik het verkeerd?

1 like

Semi dress kan altijd. Tot voor kort was ik ook van de ietwat sportievere stukken totdat deze JLC op mijn pad kwam :star_struck:

45 likes