Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

Ah je hebt die JLC opgepikt hier op het forum?

Lekker :ok_hand:

2 likes

Inderdaad.

2 likes

Welk horloge is die rechtsboven?

Poh. Hier hoeft toch niets meer aan te gebeuren zeg. Grote meneren verzameling :ok_hand:

1 like

Die JLC rechtsonder in de hoek is echt een prachtexemplaar!

2 likes

Holthinrichs Ornament 1 Silver.

4 likes

Had dit horloge nog nooit eerder gezien maar vind hem wel mooi, trouwens voor de rest ook een prachtige collectie

1 like

Prachtig! Die Reverso is een hele mooie aanvulling :+1:.

Eens. En een no-date maakt het dan helemaal af :ok_hand:.

2 likes

Ik realiseer me nu pas, door jouw opmerking, dat ik maar twee horloges met datum heb. Beide ook nog een datum op een niet traditionele manier.

1 like

Haha, en ik maar denken dat het expres was.

Persoonlijk vind ik een crosshair dial dan ook nog vaak een plus, tenminste bij vintage dressers.

24 likes

Ik had diezelfde beleving vanochtend toen ik een ‘oudje’ om mijn pols slingerde.

Echter, zonder snelverstelling, moest ik de datum vooruit draaien van 26 naar 16… Ik heb er nog lamme vingers van :rofl::rofl:

3 likes

Laatste groepsfoto voordat alles naar de bank ging.

65 likes

Prachtige collectie!!

1 like

De vintage stand van zaken. ( heb alleen vintage :blush: )

60 likes

Heel gaaf! En wat is de huidige stand van zaken qua vintage? :nerd_face:

1 like

Ja… toch wel voornamelijk vintage…:joy:

1 like

Zitten mooie spullen tussen. :+1:

1 like

Jawadde! :+1: Coole panerai erbij. En die B&R begin ik ook leuker te vinden. Die reveso is mooi, maar ik had de reverso-lijn liever iets meer de sportieve kant zien opgaan door de geschiedenis door, gezien zijn onstaansgeschiedenis. Hebben ze even gedaan met de gran sport, maar daar zijn ze toch vrij snel van terug gekomen.

1 like

Zo zei ooit een vriend van me: “ik zoek geen vrouw met humor, maar 1 met mijn gevoel voor humor”.

Maar zeker prachtige collecties @tompj en @Bwatched!

6 likes

Zalig :yum:

1 like