Jouw collectie op één foto deel IV

Waarom dan niet de zwarte BB58? Ben je gelijk ook van alle kleuren voorzien?

2 likes

Ja, daar heb je eigenlijk wel een punt. Ik denk automatisch meteen aan een blauwe, omdat heel veel mensen al het nodige zwart in de verzameling hebben. Maar in dit geval zou de zwarte wat dat betreft misschien wel een betere aanvulling zijn.

2 likes

Lekkere collectie zo. Die Tag is geweldig :+1:t2:

1 like

Jaaa, ik ben daar zo blij mee. Hij wisselt ook nog wel is van band, telkens weer een ander horloge.

1 like

Mooi die swatch! :+1::smiley: ik heb net dezelfde, dat was mijn dagelijks horloge van mijn 16 tot 28 jaar. Die heeft vanalles gezien dus en mij nooit in de steek gelaten. Die van jou lijkt wel nieuw tov die van mij :see_no_evil:

Een oude foto:

6 likes

Cool! Mijne gedragen van 14 tot 17, daarvoor van mijn vader geweest. Die wilde hem weggooien. Daar kwam ik snel tussen, wilde hem graag hebben. Toen naar de Swatch dealer, bandje ingekort en batterij vervangen, dat ook nog gratis. Dat was wel tof.

1 like

Het zou inderdaad spijtig zijn van hem weg te gooien! Houden als jeugdsentiment :+1:

Je TH is natuurlijk van een heel ander niveau! Mooi stuk ook :ok_hand:

1 like

Ja, de TH stond al een enorm lange tijd op mijn wensenlijst. Ik vond die wijzerplaat zo vet. Als je hem dan voor het eerst gaat passen, dan gaat hij ook direct mee.
Foto voor de sfeer.

15 likes

Welke band zit er op die rechtse?

Delugs

Matte Himalayan Alligator Signature Strap

Prachtige band maar aan kortere kant voor mijn 20cm pols
Hebben geen L-uitvoering
Mijn band in werkelijkheid meer grijstinten dan bruintinten
Leuke “strapfinder” applicatie waar je mee kunt spelen
Gr/Arthur

1 like

Breitling eruit en BB58 erin.
Seiko na koningsdag eruit en Baltic erin.

Peter Blake never nooit verkopen, ga je nooit meer terugvinden en eeuwig spijt van hebben.

1 like

Let niet op de manier waarop ik de foto’s heb geplaatst, ook ik weet dat dit dramatisch is.
Dit lijkt mij toch wel een mooie collectie.

Edit: vergeten te zeggen. Laat in ieder geval de Seiko niet gaan.

8 likes

Okay alles houden en die 2 erbij dan. :yum::joy:

2 likes

Ja dat wordt wel een beetje de eindconclusie. Maar dat was niet de bedoeling. :sweat_smile:
Maar iedereen is wel heel stellig dat die Seamaster niet weg moet. :joy: Ik slaap er nog een nachtje over…

Bedankt voor het meedenken iedereen. :clap:

1 like

Wel origineel en goed over na gedacht. :ok_hand: :joy:
Blauwe sunburst Baltic, BB58 black.

Wel weer nieuwe inzichten. :crossed_fingers:

1 like

Kende het hele merk nog niet en toen jij die zwarte liet zien dacht ik, ik ga even kijken. Ik werd eerlijk gezegd gewoon zelf een beetje verliefd toen ik hem zag (de baltic in het blauw).
Ik heb deze collectie bedacht met het idee dat je dan een zwart (bb58) en blauw (seamaster) horloge van het hogere segment hebt. Ook natuurlijk de lichte kleur tudor. Dan heb je van het hoge segment echt alles qua kleur.
Vooral goed over denken en kijken wat je zelf wilt. Iedereen heeft natuurlijk andere voorkeuren.
Succes!

1 like

Proficiat!
Prachtige sunburst wijzerplaat

1 like

Deze erbij voor de kleurbalans :ok_hand:

42mm :sunglasses:

Summer is coming :point_down: de Everest is onderweg

22 likes

Update met de Certina DS Chrono incoming

De Rotary Cambridge is een placeholder voor de Cartier Tank Solo XL
Gekocht om de look & feel te proberen
Bevalt prima en heeft me wel overtuigd
Twijfel alleen nog tussen Longines Dolce Vita (Euro 1250) of de Cartier Tank Solo XL
Verschil in prijs is immers voldoende voor een mooie Longines Big Eye (blue)

De Longines rose gold L990 Heritage is nog steeds bij Swatch Group voor onderhoud

40 likes

Draag je ze allemaal zo nu en dan?
Of is er een “rotatie groepje”?