Thanks, ben er content mee (voorlopig in ieder geval ). Klein maar fijn!
Het ligt er wat rommelig bij zie ik, maar dit is m’n setje. Overweeg om de LLD en Yema eruit te doen en en richting een BB58 te gaan of een andere 39/40 mm diver.
In die keuze kan ik me helemaal vinden
Wow mooie Yema uitvoering!!
Overweeg zelf de LLD
Heb twijfel omdat ik de Heritage uitvoering ook mooi vind
De BB58 is een mooi alternatief in deze collectie
Mijn huidige verzameling, ik ben tevreden! Waarschijnlijk wordt de GS automaat tzt nog eens vervangen door een hi-beat of springdrive…
Pracht duo, nb wat een schitterend display Devilettes. Ga ik ook zoeken😀
Device (excuus tikfout)
Wat is het type hiervan? Tof horloge.
Herkenbaar maar voor mij is het ook een ‘reis’ door horlogeland en zie ik het meer als een verzameling kunstobjecten dan als nuttig functionele items…
Als ik alles zou verpatsen zou ik een hele mooie 2 setter kunnen kopen maar …’ Bezit van de zaak is het eind van het vermaak’
Ze zijn heel mooi, je hebt de hele dure van rond de 200 maar ik heb ze ook al gezien voor 50
We kunnen een inkoopactie starten wellicht… wie doet mee?
Bedankt voor info’super,
Mvrgr,
Rik
De truc is om alleen te kopen als je ook verkoopt.
Misschien moet je 1x een grote opruiming doen en dan die regel gaan hanteren.
Ik heb er nu 4 dus er zal er eentje weg gaan zometeen. Ik vind het ook jammer, maar aan de andere kant heb ik nu ook erg genoten van dat horloge: done and done, time to go!
Hele mooie collectie en die VC springt er in al zijn eenvoud enorm uit, wat een topper!
Kijk even op Ali express.
Daar worden ze voor een prikkie aangeboden.
Wat een collectie man! Echt niet normaal. Welke horloges missen op de foto?
Super man, ik ga gelijk een mooie uitzoeken.thanks again
Thanks.
Uuhmm, wat mist er…
Rolex date just
Rolex OP
Rado Ceramica
Handje vol swatches
Een Boldr
En dan zal ik vast nog wat vergeten zijn…
Zou zeker kunnen, maar dan weet ik al hoe het bij mij zou gaan: naast deze twee dure stukken heb ik iets goedkopers nodig. En dan zijn we weer vertrokken
Het is zoals je zegt: het is een verzameling objecten, waar ik herinneringen mee kan oprakelen zonder door een hoop foto’s te moeten bladeren.