Soon Ik weet niet of dat deze week al wordt. Ook net m’n Baltic binnen.
Sorry voor de ruk foto maar ze hebben een eigen lade gekregen in de kast nu nog iets leuks van maken
En een nieuw horloge kopen.
Heeft iemand je kunnen overtuigen hem te verkopen?
Ik zou nog even wachten met de BB58, lekker genieten van de Baltic man
Ik niet zou lekker doorpakken. Als je toch al weet dat je de BB58 blue wil en je hebt nu de fondsen gemobiliseerd dan zou ik gasgeven!
Dit is wat je wil en je weet het…
Subliem
Schitterende collectie!
Wauw!
Hee dat is de eerste SPB147 met de extra lumeplot op 3 uur. Heb je aanvullende foto’s?
Interessante brede collectie maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je er dan uit zou halen om naar de 10 te gaan
Zie PB
Ik zie wel mogelijkheden maar gemakkelijk wordt het niet…zonen hebben ook nog een mening (zijn nu toch te jong om ze al te krijgen maar hebben wel wensen…).
Maar een schot voor de boeg, IWC UTC, Omega Pilot, PD en Breitling zijn geen manufactuur uurwerken waar ik steeds meer op focus. Maar de PD is populair bij de kids en de Breitling vind ik nog te leuk…dus ik zie terug naar 10 nog niet zo snel gebeuren…
Breitling zeker houden, mooi ding! Ik zou de hele rechter kant weg doen (dus de IWC, Porsche en LeCoultre) en de Datejust. Daarna je zonen er ieder één laten kiezen en dan zit je onder de 10
Maar dan nog een van de Big Three
Aan het plastic te zien krijgt de Alpinist niet veel draagtijd?
Trek de datumpukkel en inwendige kompasring niet, en bij twijfel niet uitpakken toch?
Zeker waar. Die vliegt dan de verkoop nog in? (Of is ie dat al?)
Mag ik hier nog niet van de software.