Jouw collectie op één foto deel IV

14 likes

Haha. Die heeft de eerste 3 maanden idd veel om mijn pols gezeten.

Draag ze allemaal wel met regelmaat, waarbij de SD wellicht een beetje de minste aandacht krijgt.

Toevallig draag ik die nu wel. Op nato :see_no_evil:

19 likes

Als het goed is is het goed.

Lekker 5tal zo :ok_hand:

1 like

Vandaag toevallig ook de SD4K om de pols.
Toch echt een fantastisch ding.

De matzwarte wijzerplaat, de subtielere Crownguards en lugs, de volledige minutenmarkering op de bezel, de datum zonder puist.

24 likes

Vind je de zwarte zenith en breitling niet teveel dezelfde vibe?

Verder een prachtset natuurlijk.

De fundamenten van de vintage collectie, jazeker :+1:t3:

43 likes

Lekker hoor. I dont give a fuck :innocent::innocent::stuck_out_tongue_winking_eye:, dragen zo lekker stuk voor stuk.

14 likes

Zo true!

Al dat maakt m zo fijn.

Maar… deze vind ik ook echt tof. Alleen geen matte dial he… wel echt superfijn plat.

15 likes

Nou nee, allebei cp. De cp1 en de cp2…eigenlijk net zo veel of min als de Sea dweller en de Submariner dezelfde vibe hebben.

Ze dragen echt anders.
:upside_down_face:

1 like

Blijft een prachtige set zo! Heerlijk toch die rust :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wow, dat is een mooie collectie!

1 like

23 likes

@tompj kijk je mee? Misschien zit er een ruil in.

2 likes

Update m.b.t. de collectie sinds afgelopen najaar. Toegevoegd: Seiko SPB199 “Mountain Glacier” en Grand Seiko SBGK009. Geen iconische merken (behalve voor ingewijden :wink:). Geen merk-iconen. Maar ik ben er bijzonder gelukkig mee. Er is zoveel moois in de horlogewereld!

34 likes

Hier een foto met wat minder spiegeling, maar waar sommige kleuren helaas ook minder goed uit komen.

37 likes

Oeh. Dat zou ik inderdaad een lastige vinden. :sunglasses:

1 like

4 Zeniths en 2 Breitlings, echt wel iconische merken hoor! Laat je niet gek maken door die mensen in het groene deel hier :wink:

Mocht je die blauwe Zenith ooit verkopen, dan laat het me even weten!

3 likes

Don’t worry! Jij en ik weten beter. :wink:
Vind GS trouwens stiekem ook wel iconisch.

1 like

Huis collectie, rest in de kluis.

40 likes

Man man wat een heerlijke collectie zonder een R.

Ik vind ze allemaal mooi… De Zeniths, de GS en als je dan Breitling koopt zijn dit toch wel plaatjes.

Mooi spul voor op een GTG. Eens wat anders :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

2 likes