Die Tudor en Breitling zijn lekker sprekend. Toffe uitvoeringen.
De linker draag ik nooit meer, maar rustig kijken voor een vervanger. Met de andere drie super happy!
Mooi hoor. Ik zou de linker zeker houden. En de Speedmaster op staal zetten. En dan: niks meer aan doen.
Ik vind de originele band van de Speedy niet zo fraai, door het model endlink wordt het horloge ook te breed. Zit wel met een schuin ook naar de bracelet van het nieuwe model te kijken.
De linker inruilen voor een 5’digit SD, wellicht een duiker teveel maar wel allemaal verschillend.
Die is wel gaaf! Zou prima kunnen naast de Seamaster, heeft toch wel een andere uitstraling, dank
Holimolie, ik zie nu de prijzen , zoek nog even verder…
Hele gave set. Mooie Speedmaster en Seamaster versie
Scheelt toch niet zoveel met een eventuele opbrengst van de ex 2. (39mm)?
Was al stiekem naar 6-digit Sea Dwellers aan het kijken, dat zal het ‘probleem’ zijn denk ik…
de breitling en de zenith overlappen net iets te veel
de zenith is een reissue, maar wel echt ‘done right’ …
de breitling is natuurlijk wel wat meer waard, ideaal om te investeren in wat anders
Ik zou deze weleens willen zien met een zwarte bezel insert:sunglasses: heb zelf ook zo’n sparkle plaat in m’n Seamaster en is echt heel erg gaaf!
Hier ben ik het wel mee eens @Brick en de Breitling is zo weg (we weten wie hem wilt hebben he)
Opzich niet heel veel veranderd maar vooral wat deftigere foto’s gemaakt dan de saaie full-frontals die ik eerder had gepost.
Die citizen staat er wel lekker op. Springt er voor mij echt uit.
Welke van de vier?
Chronomaster is haast niet lelijk op de foto te krijgen, dat ding is zó verschrikkelijk mooi en goed in alle opzichten.