Ik vind het heel erg gaaf! Van harte geniet ervan! Die Longines is mooi hoor!
Dankje! (semi)dress, dive, chrono, allrounder is inderdaad ook een beetje de lijn die ik wil aanhouden. Mis alleen nog echt een complication zoals een moonphase bijvoorbeeld.
Dankje!, Ja die Longines is echt een goede aanwinst geweest. Heb Meistersinger en Nomos geprobeerd als (semi)dresser met witte plaat, maar dit is gewoon meer mijn stijl
Snap ik helemaal! Is ook echt top voor het geld . Lekker clean, mooi merk en zie je niet veel. Doet mij wel denken aan de sector dial van JC maar is hele andere prijs natuurlijk! Geniet ervan!
Klopt, ander prijskaartje . Deze vind ik zelf mooier dan de JLC die een datum heeft.
Leuke verzameling!
Thnx
Wat spijtig dat die eruit gaat, de originele zwarte blijft voor mij de mooiste 65! Tenzij ze die terugbrengen met een cal 400 natuurlijk
@RobinH je 65 nooit meer wegdoen dus
Er is het een en ander uit gegaan en wat nieuws bijgekomen.
De homages zijn de volgende die er uit mogen.
Gelukkig heb ik hem nog ja. Ben ook absoluut niet van plan om hem weg te doen.
@OrisBoutiqueAmsterdam Maarten, komt er iets voor in de plaats? Dit is toch een topper?
Dankje,
Dit model Oris 65 komt regelmatig op het forum voorbij. Als je een zoekadvertentie plaatst heb je best kans dat je deze aangeboden krijgt. Leuk detail is dat deze eigenlijk bijvangst was tijdens bezoek van een forumlid waar ik een SARX055 kocht, en de Oris terloops ook even in handen kreeg Die Sovjet achtige markers op 12-3-6-9 met het gebolde glas deden het voor mij. Er is later trouwens een andere versie met iets meer witte ipv gele markers gemaakt. Wellicht is dit meer je ding, weet trouwens niet of dit een (dure) limited is o.i.d.
Combineert ook goed op een hook strap (Nick Mankey)
Ik ben erg blij met de huidige (gebalanceerde) collectie. Elk horloge is nog steeds een genot om te dragen omdat ze allen (op de G-Shock na) een verhaal hebben. Binnenkort even een nieuw batterijtje in de Rodania zodat ik deze weer kan dragen.
Hieronder nog een foto van een ander pronkstuk die ik nu even veilig heb opgebergd.
Ik heb onderstaand horloge nog veel in mijn hoofd maar gezien de ruime collectie vind ik het nog steeds overkill…
Wauw!
Verbaas me altijd over de ongevraagde adviezen. Als mensen input willen vragen ze er wel om, toch?
@Zen geweldig hoe die Zenith 6150 je te pakken heeft en een kleine collectie op zichzelf is gaan vormen! Prachtig model ook!
Tom bedoelt; Ik wil vandáág helemaal niets kwijt buiten de twee genoemde horloges jongens.
Morgen een nieuwe dag…
Dikke Zenith A384
Geeft Ace korting op die modellen?