Hele mooie set dit
Leuke, diverse collectie
Lekker hoor.
Dankjewel!
Is inderdaad lekker divers maar mag wel wat inkrimpen
Snap ik wel, goede ruil ook. Zeker als ik je 3 horloges zie. Ook aan VC overseas gedacht? Of perse AP?
Ik zo willen dat ik het ook bij 3 mooie zou kunnen houden. Maar is wel erg moeilijk. Haha wat hebben we het zwaar… geniet van je mooie collectie.
Mooie diverse collectie!
Nog wensen?
Yes zeker, ook erg mooie horloges. Maar mijn Roal Oak droom eerst waarmaken haha.
En ja het is lastig
Ga ervoor!
Nog zoveel wensen
“Slimme wensen”
- Rolex Explorer of OP
- JLC Reverso
- Speedy
“Fun wensen”
- Oris Big Crown Pointer Date (rode wijzerplaat)
- Bell & Ross BR V2-94 (garde cote)
“Grail wens”
AP RO SS blue dail 39mm
Staat er eentje in het blauw voor een prikkie
Onderste 2 zijn upgegrade naar werkhorloges zodat ik me minder bloot hoeven te voelen.
1 plekje vrij voor hopelijk einde van de maand als ze binnen komen de Seiko SRPG47
Omdat de Lange 1 en de Breguet hebben plaatsgemaakt voor een Audemars Piguet 15450st en Wimbledon DJ vond ik het wel weer tijd voor een nieuwe foto. Het is een beetje saai zo, maar wellicht komt er dit jaar nog een beetje kleur bij. Ik ben in ieder geval erg tevreden en vind het meer dan prima om stalen in plaats van gouden horloges te dragen.
Wat lekker zeg! Heerlijke collectie! Had niet verwacht dat de Lange 1 al zo snel weg zou gaan. Je had ook zo’n customized blauwe leren band en zo. Maar ja en AP Royal Oak is natuurlijk ook waanzinnig en absoluut grail material…
En what is the story met de Rado? Bijzonder horloge gezien de rest van de collectie. Ik denk iets met emotionele waarde.
Cool! Heb je een paar wristshots?
Deze is 37mm met 14mm sluiting toch?
Klopt, dit is het oude horloge van mijn vader. Ik was er bij toen hij hem kocht en zal nooit vergeten hoe erg ik onder de indruk was als kleine mr broke.
Op papier is hij kleiner dan in de praktijk. Hij draagt echt groter dan 37mm. Ik vind hem om mijn pols niet misstaan, maar zou stiekem graag de 15500st willen. Uiteraard heb ik (te) veel wristshots
Is toch een perfecte maat zo, niet te groot en niet te klein. Inderdaad voor een 37 mm lijkt hij groter op de pols, perfect!
Wat een geniaal apparaat zeg. Echt prachtig. Die band ook
Geweldig apparaat inderdaad!
Dit is mijn nr 1. grail watch voor nu.
Ik sta ervoor op de wachtlijst maar ik ben bang dat dat nog even gaat duren…
Mooi