Hoe bevallen de GS en panerai?
Lekker zeg! Flipper for the Win!
Ik zou - om in jouw termen te blijven - zeggen dat het de grootste horologische open deur is die je maar horologisch kunt intrappen. Maar gelukkig beleeft ieder zijn hobby anders.
Jouw collectie ziet er altijd leuk uit, in welke samenstelling dan ook.
Dank heren, ik geniet volop
De GS heb ik net een dag dus daar kan ik nog niet zoveel over zeggen buiten dat hij een stuk dressier is dan wat ik normaal zou dragen. Hij is natuurlijk geweldig afgewerkt zoals elke GS en hij draagt heerlijk. Ik ga hem morgen op staal zetten en dan verwacht ik al een compleet andere indruk te hebben.
De Panerai heeft me verrast. Ik verwachtte een groot lomp ding en kreeg een vrij verfijnd product met een prachtige zichtbodem. Ik vind het een geweldige daily die ondanks zijn formaat erg comfortabel draagt en een ontzettende bandenslet is. Dit is de vervanger van de polar en ik mis hem tot nu toe eigenlijk totaal niet.
Helemaal eens en ik ben geen seikobasher… maar zie geen toegevoegde waarde op dit moment… hoewel 1 tudor vind ik wel genoeg.
Ik zou voor een oud type explorer 2 gaan deze is te groot en uit verhouding. Maarja wie ben ik… hierbij de mijne
Oja wel met laatste uurwerk dus een u serie ofzo… dubbel leuk
De huidige collectie, vandaag uitgebreid met de Precista. Nu nog iets meer kleur erin en dan is het genoeg…voor nu
Dit is de stand van zaken nu. Daytona is weg, welkom Reverso.
2x blauw, maar ik hou dan ook van blauw. En ze lijken voor geen meter op elkaar.
Leuke collectie! Meer kleur? Wellicht je Yema vervangen voor de blauwe Yema x MN
Lekker hoor
Dibs op die Reverso mocht ie eruit gaan
Is de polar nu weg?
Dank je! Ja die blauwe Yema is mooi maar ben ook erg blij met m’n Flygraf. Dus die blijft nog wel eventjes
Wooow gaaf die JLC! Ik durf niet een 4kanten kast te kopen, maar vind het wel gaaf. Mooie kleur blauw! Hoe is de achter / andere kant?geniet ervan en mooie collectie!
Ja misschien dat ik ooit weer eens een Rolex probeer maar ik vind de prijzen te gek om er nu nog eentje te doen. Er is genoeg ander leuks om te proberen.
Die is nog blanco. We hebben geen familiewapen. Zat zelf aan een Rolex kroontje te denken als versiering.
Haha ja goed idee…
Een heerlijk drietal, echt super!
En dapper Rolex loos worden. Prijzen stijgen alleen maar dus eentje kopen wordt steeds lastiger i.m.o.
Dat is een serieus tof idee.