Goed plan!
Daarna die stoffige Timex eruit?
Goed plan!
Daarna die stoffige Timex eruit?
Goed plan.
Ja!
Neen!
Nah.
Die nieuwe IWC 41mm chrono
Wel duur
Mooi die Yema! Nieuw gekocht?
Nee een ruildeal gemaakt hier op HF. Hij is bijna niet gedragen dus praktisch nieuw
Die mij de (voor de kijker) linker roll maar. Mooie rolls ook trouwens, bevalt dat wat?
Haha wel eens! Ja die rolls zijn prima. Van Ali maar best mooie kwaliteit
Is het handiger dan een Pelicase? Mocht er ooit weer een bijeenkomst zijn, kan ik maar beter voorbereid zijn.
Mwah, allebei prima. Je zit bij deze wel te kutten met die drukknopjes aan de zijkanten
Goeie deal dus! Veel plezier ermee!
Je bent in de war met het topic “Jouw collectie op zes foto’s”.
Ik was al bang dat je het nooit zou zeggen.
Goed idee!
Gisteren gepast. Nog steeds te groot (lug to lug vooral) en te dik voor een gemiddelde pols.
Oh zo herkenbaar
En wat gaat het worden bij jou?
Tja i’m spoiled rottn want heb beide…
En dan nog kan ik soms niet kiezen.
De Sub41 is wat braaf maar ideaal qua draagcomfort.
SD43 is gewoon n coole klatsert maar minder comfortabel.
Willen jullie eens meedenken?
De AP Royal Oak (15300st blauw) is na ruim 3 jaar weg. Vooral omdat het design erg gehypet is en ik niet graag te koop loop met erg duur (herkenbaar) spul. Ook vind ik het leuk om weer eens wat nieuws te proberen.
Door het vertrek van de AP is er een flinke “oorlogskas” .
De collectie is nu als volgt:
Verder sta ik nog op de wachtlijst voor een Omega Speedmaster 321 Ed White.
Voorop gesteld: ik heb geen horloges meer nodig. Maar ik vind het gewoon leuk om er weer wat bij te kopen.
Nu zit ik te kijken naar een Grönefeld Principia automaat, maar ben nog niet overtuigd van de wijzerplaat kleuropties (en voor 36k mag er geen enkele twijfel zijn).
Wat zoek ik:
Wie verrast mij met een mooie suggestie waar ik nog niet aan heb gedacht?
Heel erg mooi! Maar met de Lange Saxonia Moonphase ben ik al goed voorzien in dat genre. JLC als merk is wel uitstekend!