Haha Maar eens hoor, elk horloge moet op zichzelf overtuigen. Maar afwisselen en ana kunnen passen aan kleding, weer of gevoel ik ook lekker. Blijkbaar is het bij jou altijd zwart in de kop
Nee hoor. Dat is niet altijd zo. Toevallig is dat nu zo.
Overigens vind ik het prima kunnen hoor die zwarte klatsers! Lekker kopen wat je zelf mooi vindt, er kan er maar 1 tegelijk om de pols.
Zwart staat gewoon tof en dan heb je er 4 so what, ze zijn verschillend genoeg!
Die Omega Tokyo 2020 is toch wel echt de allervetste knaller van het stel
Mijn budget collectie.
Flieger, field, duiker, vintage en chrono.
Alles behalve dress en digitaal.
Dress komt niet. Digitaal ooit (terug) wel.
Ben op zoek naar een Oris 65, mido ocean star of misschien een hamilton scuba. (Denk ik nu)
@Brick helemaal mee eens met @Tijner. Lekker kopen wat je mooi vindt. Ook ik heb bijna alleen maar zwarte platen. Met een enkele uitzondering kom ik er steeds achter dat ik met kleur geen klik krijg. Er zijn ook zoveel mooie zwarte horloges!!
Mijn tip!!
Deze versie(en met deze band) heb ik ook gehad…nog steeds spijt van de verkoop…erg mooi …
42 mm versie
Die heb ik inderdaad op het oog!
RLC heeft inmiddels een kleurrijke verzameling. Meer kleur dan zwart tegenwoordig
Erg gave collectie. Zou alleen die Zenith die wel erg veel op die Breitling lijkt swappen voor een Zenith Chronomaster Sport in het wit. En dan wellicht nog een 6de piece in het blauw erbij. JLC reverso of een IWC Big Pilot of een Cartier Santos. Zo iets. Of gewoon een leuke Tudor Black Bay GMT of Tudor BB58 Blue. Knalt er ook heerlijk tussenuit. Als je zwart wilt blijven dan is de Omega Speedmaster Apollo 8 Dark side of the moon ook wel echt een serieus mooie toevoeging op je collectie.
Lekker houden zou ik zeggen!
Dank voor al je suggesties Ralph.
Even paar topics terug lezen en je ziet een deel van mijn shortlist.
Je mooie suggesties staan daar nog niet tussen.
En kleur is niet nodig. Dat maken we zelf wel in het leven
Ps die zenith tipo en Breitling lijken net zoveel op elkaar als een chronomaster zenith en een Daytona.
Geloof me in het echt totaal ander gevoel als je de een of de ander draagt.
Tudor bb en submariner rolex zijn ook verschillend toch?
Ik ben benieuwd naar de Zenith manufacture…
Of de jlc, maar dan wel de blauwe chrono
MM300 SLA021J en Black Bay Black 79230n hebben het nest verlaten voor de Black Bay GMT en respectievelijk de BB58 blue
Schitterende collectie! Zou denk ik nu je de white panda Tudor Chrono hebt de witte Seamaster omruilen voor een blauwe.
Of gewoon een BB58 blue of Black Bay GMT erbij.
Dank je. Ja, die blauwe Seamaster en Tudor GMT staan al een tijdje op mijn radar
Of deze Omega Aqua Terra Worldtimer
Ik zie dan wel geen gouden rolexen, maar volgens mij heb je wel wat met witte bolletjes…?