Jouw collectie op één foto deel IV

Heerlijke set zo.

2 likes

Hoe maak je zo’n mooie collage. Ziet er top uit. Net als je collectie!

Thanks!

Met de app layout, kun je zo downloaden. Je kan overigens maximaal 9 foto’s er in slepen ( in verschillende vormen) heb eigenlijk 10 horloges dus een beetje sneu voor die ene die mist.

Ach die mag er dan toch volgende kerr op🤣. Thanks. Ik ga hem gelijk downloaden!

Top.

Same but different. Dit is de stand van zaken.
De PR 518 is eruit en er is een PR 526 GL voor in de plaats gekomen. Die had ik al, alleen was die ergens onderin een sifon van een wastafel in een goedkoop hostel gevonden… niet mint. En dat is een understatement …

42 likes

Vind het nog steeds een gave set aan niet alledaagse horloges :slight_smile: .

1 like

Heel gave collectie!!

1 like

Wat een heerlijke collectie zeg!

1 like

Wat een mooie collectie!
Die zodiac en je Tissot chronographs zijn prachtig :heart_eyes:

1 like

Met de Dan Henry als NA toch wel een leuke 3 piece zo:) voorlopig vind ik het wel even top zo :smiley:

24 likes

Leuk hoor! Gefeliciteerd met de Dan Henry, hele leuke horloges voor een goede prijs! :+1:t2:

1 like

Dankjewel! Ik ben ook echt blij met de DH, zat er al te lang naar te kijken haha.

1 like

En ineens een all black set! Longines er ook uit
JLC Polaris er in.

50 likes

Huidige stand van zaken. Volgende aankoop wordt denk ik een race/rally inspired chrono :thinking:… Denk ik

26 likes

Nice…… deze collectie tikt heel veel boxen. Wel tijd voor een grotere horlogedoos :joy:. Die phoibos ligt er een beetje zielig naast :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Dank u :+1: nou die vintage is een erfenis, maar draag m haast nooit. Dan kan net zo goed in een andere box. Ik heb ook een winder waar de automaten normaal inzitten, dus dat is weer een plekje extra vrij :wink: maar sowieso vind ik dit een prima aantal.

1 like

De flightmaster en die citizen gmt zijn echt heel gaaf! :ok_hand:

1 like

Zijn ook toevallig mijn twee meest gedragen horloges :sweat_smile: dus volledig mee eens :ok_hand:

1 like

Prachtige black set. Niks mis met zwarte dials. :grin:

1 like

Ik was aan het rommelen met de horloges, paar mooie stukken bij elkaar!

38 likes