Kleine update
Lekkere collectie.
Als die ChronOris een zwarte wijzerplaat had gehad had ik je wss al langer geleden een bericht gestuurd
Die spijkerbroek Oris is eigenlijk nog best gaaf zo op de foto. Hoe bevalt die kleur je in t echt?
Heel leuk eigenlijk! Door de metallic afwerking glimt hij wat, waardoor hij constant verandert van fel pastelgroen tot een subtieler donkergroen. De rose gouden wijzers en opgelegde indexen spelen ook mooi met het licht tegen die groene achtergrond.
Echt eentje om eens te passen wanneer je de kans hebt
Dankje!
Deze is beter afleesbaar, bij de zwarte verdwijnen de wijzers en indexen bij bepaalde lichtinval omdat ze vlak zijn en gepolijst. De grijze sector plaat maakt het allemaal net wat aparter ook dan de zoveelste zwarte plaat.
Maw de grijze is the one to have! Met de zwarte rubber band erop vind ik hem nog beter
Lijkt het nou op de foto of buigt die bovenste plank door? Hoort volgens mij niet hoor.
Je moet wel een loopje met ons proberen te nemen met dit kastje en deze foto’s steeds. Kom op, dit kan gewoon niet serieus zijn.
Dat is vrij standaard met ikeaplanken hoor. Hier ook gehad😅
Zo dan, dat is georganiseerd!
Die zooi van mij ligt er nu zo bij:
EDIT:
Ok, Ok. M’n drank staat er wel netjes bij. Dat vind ik pas echt belangrijk.
Ik denk dat de nadruk hier op het woordje “nu” ligt of niet?
Zo hoort het eigenlijk. Gewoon gebruiken zoals het hoort en niet kijken op een krasje meer of minder
En toch is het tof. Ik mis alleen de drank op deze foto.
Welnee, je kan het ook gebruiken zoals het hoort en ze gewoon netjes in een box doen. Stapeltje haute horlogerie
ah yes. momentje
De knetter zeg! Een mogelijke inbreker zal ze niet eens mee kunnen nemen denk ik, aangezien hij flauwvalt op het moment dat hij de lade opentrekt……
Bij mij heeft er best een roulatie plaats gevonden de afgelopen tijd, maar ben nu wel erg blij met mijn set van 9…
Meh… De vorige opstelling was beter
Dan is’t weer zoals duizend en 1 collectie shots, deze vond ik net wat gedurfder.
Dit is dan wel weer leuk Je mist nog de groene!