Gewoon 9 super classics en iconen in 1 collectie.
Mafkees. En dat bedoel ik in de meest positieve zin mogelijk.
Gewoon 9 super classics en iconen in 1 collectie.
Mafkees. En dat bedoel ik in de meest positieve zin mogelijk.
Top collectie. Hoe bevalt de Dark Side? Vind hem erg mooi en heb erover nagedacht voor mijzelf maar twijfel wat over de gepolijste bezel.
Ja dat is behelpen
Wacht maar totdat de winkels weer open mogen. Dan komen er snel weer een paar bij.
Beide momenteel potentieel nog niet binnen t forum aanwezig.
Vertel???
Dank je!
De Dark Side glimt best wel, onder bepaalde hoeken. Maar dat komt meer door de glanzende wijzerplaat dan door de bezel.
Maar het draagcomfort is enorm. En de uitstraling redelijk uniek.
Prachtige 6-piece
Zo’n Grand Seiko past er wat mij betreft uitstekend in. Zelfs een presage of sarb zou niet misstaan!
Fantastische 9-piece!
Hier ben ik benieuwd naar.
Echter weet ik niet of die t gaat winnen van deze
En deze is er nog niet in deze kleur op t forum.
Maar goed die moet t opnemen tegen
De originele bb58 die ik vorig jaar verkocht heb was toch ook wel een fijne daily…
Keuzes keuzes. Was alles nog open geweest dan waren er deze week al na topics gemaakt
Heel goed geselecteerd alleszins, er zat behoorlijk wat overlap in. En de Ahoi, BB58 of Blancpain zouden allemaal een goede aanvulling zijn ik stem op de Ahoi!
Ik ook. Zeker in die kleurstelling.
Zo dan
Mooie set hoor!
Alles gaat weg?
En wat komt er dan voor in de plaats?
Ook een prachtcollectie. Elk horloge is weer anders.
All 9 (minus 3) zou ik zo in mijn ‘collectie’ kunnen hebben. Schitterend!
Prachtige collectie!!
Ik weet niet of alles weg gaat, er mag een hoop weg inderdaad om ruimte te maken voor 1 mooi horloge. Ik werk met daklozen in Amsterdam, dat is niet een beroep waar je veel geld mee verdient, dus het wordt geen Rolex of iets dergelijks. Ik vind de el Primero’s erg mooie horloges, dus waarschijnlijk wordt dat hem. Moet ik wel nog even doorsparen of droog brood eten…