Jouw collectie op één foto deel IV

Een luxe dresser in witgoud?

Een holy trinity sporthorloge?

1 like

Zoiets zou ik wel heel mooi vinden.

Vrees dat ik bij die VC nog wat bij moet leggen…

32 likes

Haha je komt heel snel over die angst voor dressy heen zo of niet?

Het lijstje dat je noemde is ook precies wat ik zou wegdoen voor een upgrade. Ik vind die Lange persoonlijk mooier :ok_hand:

1 like

Nou die angst is echt hupsakee, zo uit het raam gegaan :joy:

Ik vind zelf op de fotos de VC iets sportiever/stoerder ogen. Beide zou ik echter geen straf vinden. En een lichte plaat vind ik wel heel mooi.

1 like

Is heel cool. Discolampje erop met een leuk deuntje en dansen maar :man_dancing:t2: :musical_note:

@BeWatched ouwe influencer :sweat_smile:

2 likes

Die ken ik niet, wel @Bwatched Die zal ik binnenkort eens gaan lastigvallen :slight_smile:

3 likes

De man is zo goed dat er zelfs Steinhart versies van zijn.

2 likes

Van waar de fascinatie voor dit model?

1 like

Vrij iconisch model diver van citizen uit de early seventies; combinatie van maatvoering, looks en ligt perfect om de pols bij mij. Begonnen met de zwarte plaat jaren terug en daarna 1-2 jaar gezocht om de 4 kleurvarianten compleet te krijgen. Tja, iets met ‘hunt and catch’ :wink:

1 like

Snap ik. leuk he?

1 like

En kleine update van de collectie (letterlijk).

Dresser erbij (helemaal rechts) en nu bijna “klaar”. Alleen nog 1 duiker eruit en vervangen door iets anders wat het geheel beter af maakt.

Wat dat is… nog niet duidelijk :thinking:

14 likes

Chronograaf?

1 like

Ik hoor het graag :wink:

1 like

Alle 4 maar inpakken dan?

1 like

Speedy heb ik al. Mijn vrouw heeft een mooie DJ en dat doet stiekem natuurlijk wel een beetje pijn :rofl::rofl:

2 likes

Ik heb echt :t_rex::t_rex: polsen dus zou niet weten welke chrono.

Ik denk nu aan een felblauwe damaskus in 39mm of een grand seiko in 37mm

1 like

Spot het foutje in bovenstaande plaat :laughing: :wink:

Bovenstaande is exclusief een Orient kamasu die wegens een garantie kwestie uit logeren is en een Gshock die ik op moment van schieten om de pols had. Ik ben blij met wat ik heb en dit geeft rust. Anderzijds onrust omdat ik wel wat nieuws wil proberen, maar dan moet er echt iets weg… De Sinn zou het denk ik als eerste afleggen t.o.v. de Damasko, maar ik ben er nog lang niet aan toe om die weg te doen… Hiermee zit ik toch een beetje vast terwijl er voor mij na een jaar nog best wat is om te proberen :thinking:

31 likes

Heerlijke collectie!

1 like

:dancer:t3::man_dancing:
afbeelding

17 likes

Past wel bij dit carnavalsweekend!

2 likes