Jouw collectie op één foto deel IV

Dat is de SPB157J1 :blush:.

1 like

Thanks! Niet echt nee. Ik vind die honeycomb dial van de Tudor echt heerlijk. Ben er heel blij mee. :smiley:

1 like

Dit is het oude horloge van mijn vader. Ik was met hem mee als tiener toen hij deze destijds kocht, dus dit is vooral emotioneel voor mij.

4 likes

17 likes

Behelpen idd. Rot Corona.

:star_struck:

1 like

Welke horlogedoos is dit?

Ooit op Amazon gekocht. Helaas niet keer beschikbaar zie ik. Was van Qiwode.

• Heuer Monza eruit
  • Zenith Defy Skeleton eruit
  • Zenith Chronomaster Sport erin
  • Meistersinger weer plek voor in de horloge doos dus ook weer op de foto

Klaar voor 2021 :sunglasses:

74 likes

Fantastisch!

1 like

Mooie collectie hoorrr.

1 like

9 likes

“One piece” collectie? :cowboy_hat_face:

1 like

Wim-Lex ontdekt…?

2 likes

38 likes

Mooie set.

1 like

Heerlijke collectie en zeker de NA :ok_hand:

72 likes

Mooi en overzichtelijk!

4 likes

Een lichte daily en een donkere duiker, meer heb je niet nodig :wink: nice

2 likes

Even een refresh voor jullie

De Longines “Calatrave” Heritage Tribute to L990 in rose goud is voor onderhoud terug naar de Swatch Group.

De AT krijgt geen polsttijd, groene wijzerplaat is mooi maar kennelijk toch niet voldoende pakkend. Even afwachten wat de voorjaars zon doet

De gedachten voor volgende aanschaf gaan uit naar Zenith Defy of de nieuwe Chronomaster. Stratos blauw/rainbow of toch een Tipo in old steel?

Seiko lonkt altijd en een mooie Arita en/of Urushi wijzerplaat staan zeker op het verlanglijstje. Wellicht als swap met de Seiko duikers want eigenlijk ben ik niet echt een duiker fan. Voor de zoner voldoet de Certina prima. Nog even laten inzinken want de tropic straps zijn zo leuk, dat dan wel weer

Voorlopig voldoende rust en de 12 + 6 horloge dozen zitten ook vol. Afspraak met mezelf is 1 erin dan 1 eruit maar ik kan eigenlijk van niets afscheid nemen

Blijft een leuke hobby

35 likes