Jouw collectie op één foto deel IV

Ja de combi verraste mij ook, goede kleur en structuur en goede vulling tussen de lugs. De originele Croco is net iets te dun/plat.

Mooi in balans! :ok_hand:

1 like

Dank je, het klopt inderdaad aardig zo!

1 like

De enige waar ik raar naar kijk is de MontBlanc sorry. Ik houd ook van een witte plaat, maar persoonlijk zou ik die wat meer onderscheiden van de rest. Een Nomos of misschien een mooie Junghans. Gewoon mooi wit en strak.

1 like

Nee, ik vind de Bauhaus uitstraling van zowel Nomos als Junghans ronduit irritant en te minimalistisch/nihilistisch. Ik heb er goed over nagedacht, en dit past als eerste niet-zwart horloge prima.

2 likes

Dan houd ik mij stil. Het is ook niet mijn collectie :blush:

2 likes

Dat hoeft ook weer niet, het was een weloverwogen keuze, ook de relatieve dunheid van de Montblanc was een bewuste keuze.

1 like

Ik kan er wat van leren… Ik heb giga onrust. Ik heb geen 3 piece collectie wat ik wel heel gaaf vind. Een mooie balans iets robusts, iets gaafs en wat elegante zo iets.

Maar ik spaar/verzamel de citizen duikers. Na 130 stuks ben ik nog aan het zoeken en kijken dagelijks. Steeds weer kijken naar iets unieks, in model of staat.

1 like

Het is voor mij voor het eerst dat er een soort steady state is.

1 like

Nice … and blue :wink:

1 like

Dit is 'm voor nu.
Tudor BB eruit, en raar genoeg mis ik hem vooralsnog niet. Tegen de zomer wel een vrolijke duiker erbij maar weet nog niet wat.

Doxa, Baltic of een Halios in pole position.

41 likes

22 likes

Lekker trio

1 like

:face_with_monocle: ?

:grin:

3 likes

:flushed:

1 like

Voor iemand die zo verzot is op z’n Citizen Promaster zie ik m niet vaak voorbij komen in je foto’s

2 likes

Oh jawel hoor. Wacht maar als straks de boot weer in het water ligt en het vaarseizoen weer is begonnen :yum::+1:

3 likes

Ik zeg het altijd, die Citizen is RLC zijn poging om te laten zien dat hij niet grote merken geil is aka snob :smiley: In de trend van : oooh kijk mij ook van een goedkopere horloge genieten.

Hij valt alleen door de mand, omdat de Citizen nooit zijn plek heeft gevonden naar de krokodillen leer horlogedoos. Daar is ie blijkbaar toch niet goed genoeg voor.

*neem bovenstaande met een tikkeltje zout

2 likes

Jup, daar komen krassen van en is een beatertje nodig.

Dat is een van de mooiere Panerai’s die ik gezien heb. Prachtig!!

1 like