Jouw collectie op één foto deel IV

Dit is 'm voor nu.
Tudor BB eruit, en raar genoeg mis ik hem vooralsnog niet. Tegen de zomer wel een vrolijke duiker erbij maar weet nog niet wat.

Doxa, Baltic of een Halios in pole position.

41 likes

22 likes

Lekker trio

1 like

:face_with_monocle: ?

:grin:

3 likes

Voor iemand die zo verzot is op z’n Citizen Promaster zie ik m niet vaak voorbij komen in je foto’s

2 likes

Oh jawel hoor. Wacht maar als straks de boot weer in het water ligt en het vaarseizoen weer is begonnen :yum::+1:

3 likes

Ik zeg het altijd, die Citizen is RLC zijn poging om te laten zien dat hij niet grote merken geil is aka snob :smiley: In de trend van : oooh kijk mij ook van een goedkopere horloge genieten.

Hij valt alleen door de mand, omdat de Citizen nooit zijn plek heeft gevonden naar de krokodillen leer horlogedoos. Daar is ie blijkbaar toch niet goed genoeg voor.

*neem bovenstaande met een tikkeltje zout

2 likes

Jup, daar komen krassen van en is een beatertje nodig.

Dat is een van de mooiere Panerai’s die ik gezien heb. Prachtig!!

1 like

Het is altijd weer om te varen Ralph :sunglasses:

Daar kijk ik ook zo naar uit, hè? Aankomende lente ondernemen mijn vader en ik een vaarvakantie naar Friesland. Wordt een fantastisch avontuur!

1 like

Mooi trio! Bijten de SMPc en de BB elkaar niet? Misschien de BB58 black pakken ipv de blue voor de diversiteit?

1 like

Trio is al weer weg :grimacing: was wel een prachtig trio maar heb ze ingeruild voor een Rolex Air-King :heart_eyes:

35 likes

De collectie nu:

De Seiko SKX023j is eruit

Plannen? Misschien de babyalpinist eruit en dan deze Seiko erin:

Moet hem wel eerst even aan hebben, want twijfel behoorlijk over de maat

27 likes

Eén van de weinige Seiko’s met een lekker frisse uitstraling! :slight_smile:

2 likes

Eindelijk je grail.
Eindelijk je one-watch collection.
Eindelijk van de flipperitus genezen.

1 like