Jouw collectie op één foto deel IV

Gaaf! Gaat fantastisch worden. I can tell you that :+1:

1 like

Nee hoor vind de Citizen NY0040 Promaster echt fantastisch. Ben aan het nadenken om een 10de piece zodat ie erbij kan. Hou natuurlijk wel van symmetrie in de horlogedoos :crazy_face:
Wellicht dat een Hamilton Khaki Field Mechanical No Date en leuke 10de toevoeging zou zijn. Handopwinder fieldwatch met drilled lugs. Lekker banden wisselen.

2 likes

Die maat zit wel goed. Is perfect met 40.5mm

Zeer knap trio al zou ik ook de rolex prefereren denk ik. Wat een machting ding die air king. Ik heb nochtans niets met Rolex an sich.

1 like

Godnondejuu wel een heerlijk trio opgeofferd voor een Rolex Airking. Maar als het je grail was. Well done :+1:

Edit: hoop wel dat je nog geld erbij hebt gekregen. Een snelle berekening kom ik op toch zo’n 9k aan waarde voor het trio. Hoop niet dat je 9k voor een airking hebt betaald.

1 like

Dank je :star_struck: ik vind hem ook echt gaaf en iets speciaals hebben :ok_hand:t2:

Ja erg gaaf trio maar ben meer in mijn nopjes met deze…

Ik heb inderdaad nog wat geld toe gekregen :grimacing::blush:

Wel erg blij met de nieuwe aanwinst :heart_eyes::heart_eyes:

Ik zit ook de witte Hamilton Khaki FM te denken. Leuk ding!

2 likes

Ja maar mijn grootste horloge nu is de Speedmaster met 39mm hè😉. Ik weet ook niet zo goed of die Seiko groot gaat vallen voor 41mm. Lugs zijn sowieso wel heel kort, maar wel enigszins wat dikker

Die witte versie is ook mooi. Maar zou persoonlijk denk ik historisch getrouw als field watch voor zwart gaan. Ze hebben nu ook de Hamilton Khaki Field Mechanical op een stalen band.

Alleen erg jammer van het plat geslagen stukje staal bij de clasp. Ziet er toch echt heel goedkoop uit. Denk dat ik hem dan gewoon op de groene nato zou kopen.

6 likes

Ja, die is wel echt cool ja! Moet wel op nato imho

7 likes

Duiker mag wel wat groter zijn hoor :ok_hand:

1 like

Heel mooi, en kost ook niet heel veel. Leuk horloge voor de zomer.
Ik had alleen liever een automaat van deze gehad, die zijn er geloof ik niet :frowning:

Zou 'm altijd op staal kopen en dan zelf op een eigen nato zetten… Tenzij er allerlei merktekens op die nato staan maar dat is bijna nooit.

Nee zijn er niet maar deze heeft 80uur gangreserve dus moet prima te doen zijn lijkt me :sweat_smile:

Kan wel een leuk prijsje regelen voor je :blush:

1 like

Doe maar een PM :kissing_heart:

1 like

mijn eerste post hier

31 likes

Leuke collectie! :+1:t2:

Toffe collectie!

P.S. Toevallig heb ik dezelfde configuratie. :joy:

2 likes

wel een mooi bandje!