Toch wel echt heel erg blij met deze 6 toppers
Moet. Meer. Opruimen.
4 x G-Shock - 2 x Duro
Laco Erbstuck - Axios - 2 x Seiko - Hamtun - Omega vintage
Seagull - Speedmaster - Daytona
Timex - Tissot PRX - Millgaus - Tudor GMT - Q Timex - Omega vintage
Niet op foto: SKX
Wat leip zeg even tussen neus en lippen Daytona en Milgaus. Schitterende collectie. Zou het ‘goedkopere’ spul opruimen. Verwacht dat dat ook allemaal niet veel veel draagtijd krijgt tussen het andere geweld.
Duur is goed! Toch?
Ja alleen duur spul is goed, Alles onder 2k is meuk
Opruimen dat goedkope spul!
Is toch mooi tussen een daytona, milgauss en speedmaster ook nog timex en duro’s.
Mooi zo man lekker houden
Misschien nog eens kijken naar een Citizen Promaster, echt een legendarisch horloge!!!
Deff add (7x) watchpics on one arm “-(*)-” insert - run. ENTER.
Mooie collectie! Lekker divers
Wordt ook alles gedragen ?
Dude je vergeet:
Repeat interval: 24 hrs
Repeat interval weekends: every 8 hrs
Notification alerts likes: yes definetely!
Iets in me zegt dat deze witte dial geen blijvertje voor jou gaat worden maar de spb143 wel. Misschien zit ik er naast hoor.
De grijze is wel veel veelzijdiger, maar juist een lekker fris zomers horloge bevalt me eigenlijk wel. Of dat dan een blijvertje is? Dat is natuurlijk even afwachten
Precies, shitters eruit!!
Man man man, je moet toch moe worden van zoveel simpelheid.
Nee je begrijpt mij verkeerd. Maar als ik zou gaan opruimen zou ik niet de Daytona eruit doen zeg maar.
En een Timex Q Pepsi terwijl je een Tudor Black Bay GMT hebt lijkt mij ook overbodig. Hetzelfde geld voor meerdere digitale horloges en twee Casio Duro. Daar zie ik nog ruimte om op te ruimen. Veel zijn mijns inziens dubbel.
Daarnaast lijken de Hamton en Axon vrij veel op de schitterende Seiko’s.
Ralph: Waarom altijd de relatie leggen tussen plezier/draagtijd van een horloge en de aankoopsom van een horloge?? Persoonlijk heb ik (nu) net zoveel lol met een Euro 150,00 quartz horloge als met mijn Omega AT of Zenith El Primero?
Dat zeg ik niet…
Misschien zit er ook wel emotionele waarde aan een horloge?
Je kan toch niet iemand zijn collectie beoordelen en zeggen t goedkope eruit? Al kost een horloge 50euro maar heeft daar dingen mee gemaakt over de wereld geweest etc. Zou t horloge dan niet wegdoen.
Zoveel ruimte in huis neemt een horloge niet in beslag.